Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarit maikkarilla

<< < (37/44) > >>

Weicco:
kerran vilkaisin hetken ja se riitti, p*ska mikä p*aska  >:(

jorma:
Jos Karavaanailu on sitä mitä maikkarilla on esitetty, niin olen muutaman vuosikymmenen tehnyt tätä touhua täysin väärin.  Olen toki ymmärtänyt muitakin asioita väärin, mutta ei näin reippaasti. Tämä viestiketju olisi hyvä välittää maikkarille jos joku osaa ja viitsii sen tehdä.

lasu47:
ne on vissi kaikki vekselivetosi

K.E.V:
Mulla oli jäänyt vahingossa viime tuotantokaudelta jatkuva ohjeman tallennus Elisa boksiin. Onneksi katselin netistä mitä tallennuksia oli tapahtunut. Lähti koko paskakansio kertaklikkauksella. Niin viime kuin tämänvuotiset, ihan katsomatta. Riitti ne pari viimekesänä katsottua ihan oikeasti  :-*

sipu:
 Legendaarinen tapaaminen. Frederik lähtee yhtyeineen tien päälle asuntoautolla keikkamatkalle kohti Pohjanmaata ja matkalla pysähtyy Tuuriin tapaamaan kauppias Vesa Keskistä. Nyt näemme mitä todella tapahtui tässä legendaarisessa iltapäivälehtien otsikkoja synnyttäneessä kohtaamisessa. Hellaripojat suuntaavat Hollannista kohti Belgiaa paremman sään toivossa. Messilässä Hanski ja Päivi lähtevät Mikon ja Tellun kanssa tutustumaan Pyhäniemen kartanoon ja sen taidenäyttelyyn.

tämä tänään karavaanareissa maikkarilla   ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View