Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarit maikkarilla

<< < (29/44) > >>

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.06.2012     kello on 21:56 ---Oliko se, joka Intian Rojalilla ajoi.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Löysin You Tubesta kun googletin  Thumb Tämähän se oli!

http://www.youtube.com/watch?v=6R8T3nmA0ho

1****:

--- Lainaus käyttäjältä: Tomppa35 - 11.06.2012     kello on 22:10 ---En kyllä yhtään ihmettele sitä kuvaa mikä karavaanareista on ns asiaan tutustumattomilla ja mihin törmää lähes joka kerta kun mainitsee tästä harrasteesta.  Lähes aina halutaan annetaan kuva vähän punakan pönäköistä viinaan menevistä junteista, jotka tykkää tanssia humppaa tuulipuvussa. Väitän että mistä tahansa harrasteesta halutessaan saadaan sellainen jengi koolle, jota ei nyt välttämättä haluttaisi esille laittaa, kun hakemalla haetaan näitä stereotypioita. Ohjelmasta saisi ihan viihteellisen muillakin draaman keinoilla, ilman että siitä tarvitsisi dokumenttia tehdä. Mutta tämä tuotantoyhtiö on nähtävästi sekmentoinut tämän siten, että tällä tavalla saadaan eniten katsojia ja otsikoita iltapäivä yms lehtiin. Aika vähän ohjelman antamaan kuvaan olen törmännyt missään alueilla, missä olen liikkunut.

--- Lainaus päättyy ---
:D

HuruUkkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 22.08.2011     kello on 20:05 ---ainut mikä oli mielenkiintoinen,itäplokin kavereiden Mersu,puuhella asuntoautossa !!  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tuota puukaminaa olen suunnitellut pitkään ja hartaasti Fiilikseen mutta ei saa mistään tehtyä sille turvallista tilaa jospa siihen ratkaisu joskus löytyy olis se niin mukava tulen loimutus lasiluukun takaa ja se lämpö

Captainkidd:
Kopaskaapas kerran vähän aikaa katsella sitä ohjelmaa ilman ääntä. Mulla nousee ohimo- ja niskavillat het pystyyn kun kuulen sen lässyttävän juontajatädin lätinää, siksi ääni veks. Antaa uusia ulottuvuuksia toteutuksesta.

winemaker:
Kidd, miten olis jos laittais kuvankin pois ?  Paranisko ohjelma.

:D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View