Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarit maikkarilla
retkeilijä:
Tyhjänpäiväistä töllöttämistä jos tuollaisia katsoo. Ulos ja lenkille :D
tnt73:
Mä nyt katonkin yleensä tv:tä varmaan keskimäärin 2 tuntia
kuukaudessa, joskus voi mennä useampi kuukaus avaamatta
koko laitosta, olenko addikti, hakeudunko hoitoon ;D
joo o:
Mitä katsottavaa sieltä muka muuten tulee, hyvin harvoin. Uutisissakaan ei koskaan juuri mitään positiivista asiaa ei ole. Urheilun voi laittaa kaikki maksullisille kanaville (siis tv- maksun lisäksi)
tnt73:
Uutiset mulla ainakin tulee pikavilkastua netistä, ei niitä viitti
tv:stä alkaa kattomaan, kuitenkin vaan samaa hätää ja paskaa päivästä
toiseen. Säästän senkin ajan johonkin mukavempaan touhuun.
sipu:
mä taas katson / kuuntelen tuolasta ja muutakin hölynpölyy siinä samalla , kun olen teitin kans täällä ja surffaan muualla netissä .. ja samalla teen sukkaa , huivii , pipoo , villapaitaa taikka mitä nyt sit milloinkin , mutta siinä kutoessa , kun ei paljoa tarvitse tuo töllö huomiota menee aika mukavasti .. voin kyllä kuunnella myöskin radiota .. jotta ain joku tausta kuitenkin on kivaa , jos kutoo , siivoo tai tekee jotakin muutakin hyödyllistä tai hyödytöntä ...pitää minul olla , jonkin moinen mölötys taustalla .. välillä sitä tulee oikeestikkin kuuneltua ... :)
eilisestä vielä sen verran , et kyl ne poijat uskaltaa .. surfailla ny sit vaikka sen auton perässä .. mitä jos ei ois ollut enkeliä hartioilla ja ois sieltä takaa liukunut sinne auton alle , eipä taida poijilla olla minkään moista itsesuojelu vaistoo .. kyl ihmettelen noiden uskispoikien järjen juoksua ...no toivottavasti ei monikaan ottanut heistä mallia ... :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta