Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2470 ei suostu lähteen käyntiin.. :(
Briitta:
No niin, teki sen taas. Valo palaa vihreänä mutta mitään ei tapahdu. Ei sytytä vikavaloa. Pitääkös se pyrostaatti nyt sitte ostaa?
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Briitta - 22.02.2016 kello on 22:35 ---No niin, teki sen taas. Valo palaa vihreänä mutta mitään ei tapahdu. Ei sytytä vikavaloa. Pitääkös se pyrostaatti nyt sitte ostaa?
--- Lainaus päättyy ---
kyllähän se pyröstaatti jo silloin oli vähä hidas... luulen jott se on tullut tienpäähän. sillooin kesällä putsattiin kaikki liittimet ja vaihdettiin uus vesitermostaatti ja hehku joka oli käytetty, mutta toimiva.
Briitta:
Olin yön patterilla. Nyt aamulla taas lähti pannu käyntiin. Jos oikein ennustan nii kun se sammuu nii uudelleen ei lähde ennenkuin kunnolla jäähtyy. Mutta vikavalo ei sytytä. Jääkö se pyrostaatti nyt sitten jote kin niin että estää uudelleen syttymisen lämpimänä? Olen lähdössä Turkuun, jätän nyt patterin päälle vaan. Kokeilen taas palattuani.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Briitta - 23.02.2016 kello on 08:04 ---Olin yön patterilla. Nyt aamulla taas lähti pannu käyntiin. Jos oikein ennustan nii kun se sammuu nii uudelleen ei lähde ennenkuin kunnolla jäähtyy. Mutta vikavalo ei sytytä. Jääkö se pyrostaatti nyt sitten jote kin niin että estää uudelleen syttymisen lämpimänä? Olen lähdössä Turkuun, jätän nyt patterin päälle vaan. Kokeilen taas palattuani.
--- Lainaus päättyy ---
Jos pyrostaatti ei palaudu lepoasentoon niin varoajastinkaan ei toimi joten ei syty häiriövalokaan. Pyrostaatin osto edessä tai vanhan korjaus.
Briitta:
Sit eikun ostoksille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta