Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2470 ei suostu lähteen käyntiin.. :(

<< < (7/14) > >>

mike:
Eihän siinä paineensäätimessä ole mitään nappia tms tai lähistöllä? Oletko aiemmin vaihtanut siihen pulloa?

Briitta:
Olen vaihtanut monia pulloja. Nyt kun laitan päälle niin vihreä syttyy mutta mitään ei tapahdu. Ei edes vikavaloa tuu. Pieni hyrinä kuuluu pannusta.

Briitta:
Otin pullon uudelleen auki, päästin lisää kaasua pois. Laitoin myös hellan hetkeksi pääkke, se toimii.

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Briitta - 22.02.2016     kello on 20:49 ---Nonni. Hiitoloma menossa ja kaasu loppui. Vaihdoin pullon ja päästin ekaks hiukan pois. Nyt ei lähe pannu päälle. Vihreä valo syttyy mutta ei kuulu mitään... eikä lähe edes punaista palamaan. Ei mitään naksausta ees. Yö tulissa tiettykin. Mitäs nyt teen?

--- Lainaus päättyy ---

Mikäs se aikasempi vika oli? ei mulle ainakaan selvinnyt.

Briitta:
Se oli hehkun posliiniosassa ollut halkeama. Hehkun kun vaihto niin toimi. Rölli sen korjas ja mjo oli puhelimitse takapiruna. Äsken tsekkasin sulakkeet... ne on ok. Aattelin sit kerran viel koittaa ja arvaas... lähti ihan nätisti ja heti. Todennäköisesti olin taasdn liian hätäinen tai sitten joku tippa ns huonoa kaasua oli mennyt kuitenkin. Liekö hellan käyttö auttanut. Henkimaailman pytty se on, muuta ei voi sanoa. Mutta kiitos sulle kun neuvoit.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View