rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Öljynvaihto  (Luettu 5402 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:40
Vs: Öljynvaihto
« Vastaus #15 : 15.01.2016 kello on 07:55 »
Kyllä kelpaisi tuo syteemi minulle kovasti.
Siinä kaupan pihassa voisi vaihdon tehdä .
Jäisi turhat läträämiset ja kuskaamiset kotona vähemmälle.
Hieno systeemi.
Öljynvaihtohuolto taitaa olla kustannuksistamme sieltä pienimmästä päästä.

Mun mielestä öljynvaihto pitäs olla niin hankalaa ettei voi vaihtaa kuin korjaamolla.
Nytkin näkee jäteöljykanistereit a metsänreunoissa ja P-paikkojen puskissa, vaikka öljyt saa viedä kustannuksitta jätekeskuksiin.  Kohta niitä pönttöjä on sitten markettien parkkipaikkojen laidatkin mustanaan...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:54
Vs: Öljynvaihto
« Vastaus #16 : 15.01.2016 kello on 11:53 »
Mun mielestä öljynvaihto pitäs olla niin hankalaa ettei voi vaihtaa kuin korjaamolla.
Nytkin näkee jäteöljykanistereit a metsänreunoissa ja P-paikkojen puskissa, vaikka öljyt saa viedä kustannuksitta jätekeskuksiin.  Kohta niitä pönttöjä on sitten markettien parkkipaikkojen laidatkin mustanaan...

Ei se noin helppoa ole, suomalaiset ajaa kännissäkin, vaikkei viinaa saa kuin Alkosta!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:47
Vs: Öljynvaihto
« Vastaus #17 : 15.01.2016 kello on 11:59 »
Mun mielestä öljynvaihto pitäs olla niin hankalaa ettei voi vaihtaa kuin korjaamolla.
Nytkin näkee jäteöljykanistereit a metsänreunoissa ja P-paikkojen puskissa, vaikka öljyt saa viedä kustannuksitta jätekeskuksiin.  Kohta niitä pönttöjä on sitten markettien parkkipaikkojen laidatkin mustanaan...

Tyypillinen suomalainen ratkaisu ongelmaan. Yksi tekee väärin ja tuhat pannaan kärsimään.
Hyvä toinen esimerkki on rattijuoppo joka ajaa reilua ylinopeutta lapsen yli suojatiellä, ratkaisu on sitten alentaa kyseisen paikan rajoitusta 20km/h, tasolle joka ei vastaa tien normaaliolosuhteita .

  • Vieras
  • Vs: Öljynvaihto
    « Vastaus #18 : 15.01.2016 kello on 12:23 »
    Tyypillinen suomalainen ratkaisu ongelmaan. Yksi tekee väärin ja tuhat pannaan kärsimään.
    Hyvä toinen esimerkki on rattijuoppo joka ajaa reilua ylinopeutta lapsen yli suojatiellä, ratkaisu on sitten alentaa kyseisen paikan rajoitusta 20km/h, tasolle joka ei vastaa tien normaaliolosuhteita .

    Just noin. Hyvä vertauskuva. Thumb

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 2.05.2024 kello on 22:05
    • Ukki
    Vs: Öljynvaihto
    « Vastaus #19 : 15.01.2016 kello on 14:31 »
    Väyrysmersun maine meni kun se ruostui todella helposti. Yhtenä syynä pidetään öljyn imuvaihtoa jolloin auton alustaa ei katseltu huollossa lainkaan sillä mm hajalle ruostuneet tulivarret olivat suojamuovien alla.
    Epäilen ettei Castrolin systeemi yleisty. Se on kalliimpi kuin perinteinen jo siitä syystä että todennäköisesti Castrol on ainoa toimittaja ja maksaa auton teossa. Asiakkaathan ne maksaa huoltokulut, se ei kovin paljoa auton tekijää liikuta. Kätevähän tuo olisi.
    Kuka on muuten ostanut edullista merkkiöljyä Hongkongista? Paketissa ollut jotain muuta.