Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2480 sähköpatruuna
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.10.2015 kello on 18:58 ---www.uraltone.com
http://www.uraltone.com/elektroniikan-komponentit/kondensaattorit/muovikalvokondensaattorit/wima-mkp4-polypropyleeni-1uf-1000v.html
--- Lainaus päättyy ---
Tuota joutuu modifioimaan. Ja mahtuuko kopan sisälle.. Nuo mun on just oikeita ja johdoilla.
mjo33400:
Eipäs ruveta vääntämään, että mikä sopii ja mikä ei. Tässä korjataan pumppua, ei myydä konkkia. >:D
Kafi-580:
Onneks on Guru mukana :D Jos tuo konkka ei tilannetta pelasta... palaan asiaan :) Itse epäilen äänestä mekaanista ääntä, mutta en uskalla ruveta guruja vastaan kinaamaan..
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 10.10.2015 kello on 20:06 ---Eipäs ruveta vääntämään, että mikä sopii ja mikä ei. Tässä korjataan pumppua, ei myydä konkkia. >:D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä näinkin, mutta korjaus vaatinee suurella todennäköisyydellä uuden ja mielellä ehkä jopa sopivan kondensaattorin.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Kafi-580 - 10.10.2015 kello on 23:49 ---Onneks on Guru mukana :D Jos tuo konkka ei tilannetta pelasta... palaan asiaan :) Itse epäilen äänestä mekaanista ääntä, mutta en uskalla ruveta guruja vastaan kinaamaan..
--- Lainaus päättyy ---
Niin kyllä ääni on mekaaninen (tulee/aiheutuu pumpun roottorin huojumisesta) joka johtuu kondensaattorin rikkoutumisesta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta