Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Haisee pahalle

<< < (5/6) > >>

K.E.V:
Kai se pumppu pyörii kun hanat yläasennossa. Kuivana ulisee aikansa.
Itse käännän ohjauspaneelista pumpun kytkimen OFF-asentoon.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 10.10.2015     kello on 17:12 --- Mä otan aina sen sulakkeen pois kun olen tyhjänny vedet.

--- Lainaus päättyy ---

Pohjatulpan kun nykäsee pois, voi samalla nykästä johtoliittimen irti.

Turhan Höpöttäjä:
Eikös pumpulle ole kytkin jossakin, josta katkaistaan virta kun ei olla kulkimessa. Muutenhan jos tulee letkurikko, niin pumppu pumppaa säiliön lattialle tyhjäksi.  ::)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.10.2015     kello on 10:11 ---Eikös pumpulle ole kytkin jossakin, josta katkaistaan virta kun ei olla kulkimessa. Muutenhan jos tulee letkurikko, niin pumppu pumppaa säiliön lattialle tyhjäksi.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Varmaan molemmille vesijärjestelmille on kytkin jossakin. Mutt noin voi käydä vain painevesijärjestelm ässä. Uppopumppu pumppaa  vain hanaa  avatessa .

Ossi66:
Detskussa ei ole pumpulle kytkintä. Ja ainakaan alkuperäistä liitäntä ei ole tarkoitettu irroitettavaksi useita kertoja.
Suosittelen laittaan johdon väliin kytkimen, jonka nappaa pois päältä aina kun ottaa pohjapropun auki. Jos laittaa sellaisen yksinkertaisen valkoisen lampunkatkaisijan, jatkossa pumppu on helpompi vaihtaa siitä, kun ei tarttee aika abikoja puristella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View