Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Puhuri tulossa

<< < (3/11) > >>

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  2.10.2015     kello on 12:31 ---Oletko koskaan harkinnut agrea varavoimaksi? Ei tarvitsisi kikkailla.
--- Lainaus päättyy ---

Eläkeläisenä on mukava puuhastella  ;)

Aiemmin Agre oli harkinnassa kun sähkökatkoksia oli huomattavasti nykyistä useammin. Liitäntä olisi helppoa kolmivaihepistorasi an kautta verstaalta. Lämmitykseen teho pienellä laitteella ei tietenkään riitää, mutta 3~vesipumpun toiminta olisi tietenkin mukavaa.

Kuten sanottu; m-auto pihassa on hyvä turva.
Valoiksi meille jää kynttilöiden lisäksi 60 W:a vastaava LED-pöytälamppu ja TV invertterin perään.

Nyt tuulee jo reippaasti ja taivas on melkein pilvetön. Saas nähdä miten ennusteet pitää paikkaansa.
Tänne myrsky iskenee vasta yöllä, jolloin olen lämpimässä rouvan kainalossa. :)

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.10.2015     kello on 10:56 ---Näyttäis olevan myräkkä tulossa keskiseen Suomeen...Pohjammaa lle?

Klo. 17.00 lienee pahimmillaan

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Täällä puhisee ja huojuu. Myrsky vai minä?

Haapaniemen Paroni:
Täälä meni jo sähköt,mutta taas kaikki ok Thumb Ei ainakaan Roksis huoju ;)

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis -  2.10.2015     kello on 16:56 ---Täällä puhisee ja huojuu. Myrsky vai minä?

--- Lainaus päättyy ---
Ai sinä puhiset ja myrsky jo huojuu. älä otta niitä liian tiukkoja drikkejä  ja
sano sille myrskylle että tekee miedompia drinkejä niin ei huojuta. ;)

seppoko:
Tuulenpuuskia aikamoisia ollut muutamia ja kolmesti ollut sähköt poikki joitakin minuutteja kerralla. Radion mukaan Savon Voiman alueen 4000:sta katkosta 1500 on Pielavedellä.  Läheltä liippaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View