Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Maksanko laskun?
jus66si:
Jos sä olet maksanut alkuperäisen korjauslaskun, niin siinä pitäs olla sovitut osat ja työ sekä alvi. Erittely pitää näkyä ja jos merkkihuollossa käy, ne yleensä merkkaakin joka nippelin.
Kannattaa selvittää onko osa oikeasti sinun remonttiin kuulunut osa ja lasku oikeasti siitä huollosta missä kävit, ettei ole mikään valelasku.Sellaisia kin kun varsinkin yrittäjille on Suomessakin tipahdellut.
pp-96:
Okei ! Jurppii vaan kun itse työssään töpeksii,niin melkein aina saa sapiskaa. Saakohan nyt konttorityttö tai työntekijä sitä sapiskaansa?
Sitten tuohon inhimilliseen erehdykseen sanoisin: Jos minä en muistakaan mennä sinne sovittuna aikana,he veloittavat. Nyt he eivät muistaneet veloittaa,ei se maksakaan heille mitään.
jamppa508:
Soita kuluttaja-asiamiehelle niin loppuu arvailut maksaako vai ei http://www.kkv.fi/Tietoa-KKVsta/asiointi/kuluttajaneuvonta/
kaarina:
Jos sinä et muista mennä korjaamoon sovittuna aikana, siitä on korjaamolle taloudellista vahinkoa, sillä menettävät jonkun muun maksavan asiakkaan.
Jos he unohtavat laskusta jonkun kohdan, ja karhuavat sitä kahden viikon päästä, siitä ei ole sinulle mitään taloudellista tai muutakaan vahinkoa.
Eikä tuo nyt mun mielstäni kauhean pahaa töpeksimistä ole.
t.Kaarina
Leader dog:
Reilupeli, maksa pois, niin jää hyvämieli molemmille osapuolille kun kumpainenkin saa vastineen. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta