Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Huonoa kaasua
ktako:
Pyöräytän tuon sinetin jo kaasukaapin vieressä ennen lähtöä matkaan tarkistaakseni, että kaasua tulee ja venttiili toimii ja tappi menee venttiiliin. Eipähän tarvi sitten reisussa ihmetellä, jos sattui epäkurantti pullo matkaan. ^-^ Filtterin laiton jälkeen ei ole minkään pullottajan kaasulla ollut ongelmia.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 1.03.2018 kello on 20:08 ---Minäpä aamutakkia kopeloidessa (yökaasua ;D) etsin linkkariani - ei löydy.. käytänkin pelkkää rukkasta. Sillä rusautan samalla sinetit hittoon kun avaan tiukkaa pulloventtiiliä suhauttaakseni uutta lestiä. Rukkas kädessä tiukkaantuu/avautuu letkukin - jelppiä saan letkurikon napista kun säädin seinässä vaihtajan ja virtausvahdin alla .. tapoja voi olla monia, toiset varalla ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kun ei edes letkurikkoventtiili toiminut vaan sulki kaasuntulon puolikkaalta pullolta, päätin ohittaa koko rikkoventtiilin. Pullot vaihdan itse, Viskistä konjakkiin ja päinvastoin. Kaasutkin menee samalla rutiinilla. Ja tietää mitä saa. Ja samalla tietää paljonkin missä pullossa on. Ei pääse aine loppumaan kesken.
Beagle:
Näillä pakkasilla tuo sinetti menee kyllä hienosti tuhannen kappaleiksi, että on varmasti silppua kassukotelo täynnä. :D
Se korkki oli kivempi.
ktako:
Perskules kun tänään alkoi jaakaappi kaasulla nikottelemaan. Ei jäähdy kunnolla ja liekki heikko. Viimeksi huolto ja puhdistus tehty viime syksynä. Käyttöä ollut sen jälkeen muutama reissu siis todella vähän n. 25 vrk ja kappas vain, poltin nokinen eli lähes tukossa. Kopistelin tuhkat polttimesta ja taas jäähdyttää. Onko tuo nesteen propaani niin epäpuhdasta , että nokee jo muutaman päivän käytöstä polttimon? Thumbd Kokemuksia muilla? ???
Hesus:
liittyy hieman aiheeseen, mulla on joku laittanut kaasupullokoteloon primuksen vedenerottimen(?), onko tuollaisesta mitään käytännön hyötyä, vaiko vain yksi mahdollinen vuotokohta lisää?
En siis ihan tarkkaan tiedä mikä se on, ei siinä mitään suodatinta ole, suoraan menee läpi mutta alla pieni läpinäkyvä säiliö. vedenerottimeksi mä sen miellän.
Tyhjennyproppua siinä ei ole, vaan jos sinne jotain kertyy niin kulho ruuvataan irti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta