Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Huonoa kaasua
Kömppääjä:
Olisikohan tuo jäänyt suodattimeen jos sellainen olisi ollut? Melkein voisi suodattimet laitattaa omaan ::)
elwari:
Piti kytkeä pullot ristiin, mutta hyvin sopivat suodattimet. Kiitoksia Kapteenille!
88k5:
^
Tuolleen ristissä mulla oli ed autossa vaihtimen kera, niin ei tule letkuihin tiukkoja mutkia.. ei ollut suodattimia.
Itse olisin laittanut nuo suodattimet korkeapaine letkun ja vaihtimen väliin.
[*] Olisi mahdollinen vuoto kontrollissa. Varsinki jos se tapahtuu käyttämättömällä jaksolla, ja pullo vena auki. Nyt tuo salli aika ison vuodon vaikka suodattimella kun se on valvomattomalla puolella.
[*] pullonvaihto ei vaatisi työkalua / truman muoviavain toimisi edelleen ja alkup. mutteri käytössä pullolle kauloineen.
[*] ei tulisi pitkää vääntöä pullon tiivisteelle
[*] eivät ottaisi toisiinsa, jos nimismiehenkiharois sa pullopannat löysällä ;D
Liittimet/nipat ehkä toiset. Matalapainepiiri ja vaihdin samallalailla "puhtaalla puolella"
elwari:
Ihan totta juu, nyt on pitkä törö pullon venttiilissä. Kapteeni ehkä osaisi sanoa, saisiko noihin semmoiset nipat, että tulisivat kiinni pullonvaihtajaan?
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.10.2019 kello on 21:05 ---Monta putellia olen ikäni aikana kaasua polttanut, mökillä ja kulkimessa. Ei koskaan ole ollut murheita. Ennen kun laitan pullon paikalleen, suhautan venttiilistä paskat ja kosteudet pois. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eipä taida pullonpohjan paskat ihan suhauttamalla ulos tulla. Suhautuksella kyllä venttiilistä saa kosteuden ja roskat pois ja näkee tuleeko kaasu ulos pullosta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta