Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Nesteet (vedet ) talvisäilytyksen ajaksi pois?

<< < (2/4) > >>

reiska14:
Tuo Truman hanahan toimii myös automaattisesti ilman kylmettyä tarpeeksi. On myös hanoja, jossa on "keinu-vipu" ja se pitää muistaa ihan manuaalisesti kääntää.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: reiska14 - 30.09.2015     kello on 07:14 ---Tuo Truman hanahan toimii myös automaattisesti ilman kylmettyä tarpeeksi.

--- Lainaus päättyy ---

Tai jos vaikka sähköt katkeaa kokonaan esim. akkunavan irroituksen yhteydessä. Tästä syystä itse olenkin laittanut siihen nippusiteellä "varmistimen" jotta se ei enää itsekseen aukene, koskaan. Ei ole suuren suuri vaiva aukaista sitä itse talvivalmistelujen yhteydessä, meillä kun tuo auto on käytännössä vain kesäkulkine 8)

Hauho:
Tarkistapa että onko itse putkistossa tyhjennyshanoja, minulla Kabessa on niitä kolme. Pienellä paineella kun vesihanat on auki pumppaan vesihanan juoksuputkesta ilmaa hanaan jolloin itse hanan sisältä poistuu vettä putkistoon eikä jää jäätymään hanan runkoon.

reiska14:
Auton alla löytyy myös yleensä vesilukot jotka voi tyhjentää jos viitsii.

Laaga:
Koska kyseessä on -91 mallin matkailuauto, on siinä lämmittemenä alkuperäisesti kamiinamallin Trumatic, niin sieltä ei löydy tuota truman pakkasvahtihanaa josta edellä kerrotaan. Avaat vain kaikki hanat mitkä löydät niin vedet virtaa ulos.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View