Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Matkailu talvella
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.09.2015 kello on 10:14 ---Kerran vietin mustan joulun kaupungissa, ken tykkää, mutta minä en.
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa se taitaa olla tärkein ero. Meillä on kuitenkin valkoisen joulun todennäköisyys yli 95% ja koti on maalaismaisessa ympäristössä. Itse en koe edes asuvani kaupungissa, vaikka keskusta on 2km päässä kodista ;D
Sitä meidän kodin joulutunnelmaa ei vaan voi tehdä minnekkään vuokrapaikkaan, mutta ymmärrän kyllä erinomaisesti myös tuon toisen puolen Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.09.2015 kello on 10:49 ---Tuossa se taitaa olla tärkein ero. Meillä on kuitenkin valkoisen joulun todennäköisyys yli 95% ja koti on maalaismaisessa ympäristössä. Itse en koe edes asuvani kaupungissa, vaikka keskusta on 2km päässä kodista ;D
Sitä meidän kodin joulutunnelmaa ei vaan voi tehdä minnekkään vuokrapaikkaan, mutta ymmärrän kyllä erinomaisesti myös tuon toisen puolen Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Oishan se hienoa, jos pääsisi joulun viettoon syntymäkotiin, missä vietettiin jouluja 50-60 vuotta sitten. :(
Alan:
Lapsuuden jouluihin on vaikea palata, jos niihin liittyviä ihmisiä ei ole olemassa. Muistot ovat eri asia, mutta tätä päivää pitää elää. Niillä ehdoilla joulukin. :)
james_III:
Talvella pyritään matkaileen vähän niinkun kesälläkin, kovalle pakkaselle ei kyllä lähdetä, koska kaasua saa autoon rajallisen määrän, niin siis puskissa kuljemme. Tässä on nyt ollut pari oikeinkin suotusaa vuotta.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 30.09.2015 kello on 08:28 ---Kappas diplomaattia. Onko tapahtunu muutos ;). Nyt siellä vietetään lämmin henkinen joulu. Vuos sitten se tais olla vielä lämminhenkinen joulu. Eikös Polar ollu Keuruulla Juhannuksena. Oiskohan sieltä tarttunu. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Keuruulla oli kylläkin,ja jämsässä ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta