Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuka on kukin?
Dorotea:
Voidaan tännekin avata pientä taustatietoa antava osanen. Kukin antakoon itsestään sen verran tietoa kun haluaa.
Matkailun pääsin aloittamaan jo 40-luvun lopulla vanhempien kanssa, kohteena useana vuonna etelä-Ranska Välimeren rannalla. Teltta, hotelli, bungalow majoituspaikkoina. Siitä kenties lähti kipinä omaan matkailuun.
Vaunuiltu on v.-75 keväästä lähtien, aikoinaan koko perheen kanssa, nykyisen kahdestaan vaimon kera. Harrastettu aina niin kesällä kuin talvellakin.
Asuinpaikkana on Satakunta, joka profiilistakin ilmenee. Työelämästä olen ollut poissa yli 7 vuotta ja ei vielä ole aika tullut pitkäksi.
vesako:
Meillä vaunuilua vuodesta -79
Pienet lapset alusta alkaen mukana.
Nykyään lapsen lapsi tulee mielellään vaunulle ja
se hänelle sallitaan.
Ympäri vuoden vaunulla, mutta talvella on
paikallaan.
Olen edelleen työ elämässa.
Verhoilijamestari
Edittiä. poistettu linkki.
ose:
Oma vaunu ollut viidettä vuotta. Sitä ennen sukulaisten lainavaunuja tai vuokarakalustoa. Lapset ovat jo isoja ja yksi jo täysi-ikäinenkin. Vaunu nyt ensimmäsistä talvea kausipaikalla, muutamia öitä on siellä vietetty, hyvin tarkenee kovillakin pakkasilla. Reissuja on tehty sekä kesällä että talvella. Olen edelleen työelämässä, tavoitteena 6-kymppisenä eläkkeelle ja päätoimiseksi karavaanariksi. Muita harrasteita on puutyöt ja entisöinti (nyt jäähyllä päällekkäisyyksien vuoksi) ja espanjankielen opiskelu.
seppoko:
Vaunuilua harrastettu vuodesta -80 vuoteen -94 kolmella eri vaunulla. Sen jälkeen autoiltu käyttäen viittä autoa. Tupaukkona kuusi vuotta. Välillä paikallaan pysyvässä tuvassa ja välillä liikkuvassa.
Alan:
Allani keskisestä Suomesta.
Vaunuilua vuosina 196* - 1988 suunnilleen, sitten taas 2008 alkaen. Välillä vuokra- ja lainavehkeillä.
Mieluisin harrastusväline vaunun ohella on reppu, mutta kameran, mopon ja veneenkin kanssa puuhastelen sen minkä perheeltä ja talonpidolta ehdin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta