Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Aggrella akun lataus ja akusta vaunun 13-napaiseen?
hobitti:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.09.2015 kello on 20:31 ---Ja vaunun sulakkeet kannattaa katsoa, vai onko siinä vaan yksi automaattisulake sisääntuon yhteydessä
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy vielä varmistaa, ettei ole sulakkeissa jotain. Päälle päin ovat kaikki saman näköisiä, mutta täytyypä kaivaa miten näen onko sulake palanut.. tällä asteella tätä tutkitaan vielä..
kimi:
Vaunun automaattisulakkeit a ajattelin.
Ja saatko varmistettua että johto ok, sähköpistoketta lähellä?
hobitti:
kun olisi edes kunnollinen manuaali käytössä... automaattisulakkeet? dometikissa on ne sulakkeet jotka olen löytänyt, ja niistäkään en ole varma miten tiedän ovatko kunnossa..
Ehkä pitää vaan kärrätä vaunu johonkin huoltoon, jossa saa testattua.
Taitaa tällä amatöörillä loppua ymmärrys, ja ilman tietoa se on huono yhtälö. :(
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: hobitti - 27.09.2015 kello on 21:26 ---Hmm, miksiköhän ei sitten reagoi lainkaan? Ohjauspaneelissa pääkytkin ei herätä mitään, eikä mitkään valot syty paneelissa eikä muualla. En keksi että olisi mitään muutakaan kytkintä tuota valitsemaan.
Olen antanut akren käydä jonkun minuutin, ennen kuin olen laittanut töpselin seinään. Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Outoa!
--- Lainaus päättyy ---
Jos laitat pistokkeen (230V) seinää toimiiko silloin? Eli onko vika kenties johdossa tai jossain muussa ilman agriakin.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: hobitti - 27.09.2015 kello on 21:26 ---Olen antanut akren käydä jonkun minuutin, ennen kuin olen laittanut töpselin seinään. Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Outoa!
--- Lainaus päättyy ---
Oletko laittanut agresta virran päälle, en tiedä, mutta luulen että siellä on kytkin. En tunne Kiporia, mutta tuossa meidän on.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta