Mietin tuossa, että voisiko lommon peittää normi pakkelilla ja hakea vaikka Teollisuus-Etolasta jokin sopivan värinen kalvo pintaan?Niin tuo kalvo,miten se kestää, leikataan? Mulle ei se nyt ole niin piirulleen tarkkaa et miten sävyt on,mutt se että tummanharmaassa pöydässä olis valkia kitti paikkana niin sitä en hyväksy. Ennen tuo plastic plastik oli harmaata onkohan nykyjään? Sent from my iPad using Tapatalk Heitin ajatuksen sillä, kun itse olen saanut sieltä jeesiä veneeseen, autoon, moottoripyörään, taloon, muovihitsaukseen.. Oli kyseessä mikä vain muoviin/kumiin liittyvä juttu ja hinta aina kohtuullinen. Kannattaa oikeasti kysyä sieltä! Sent from my iPad using Tapatalk Pöytälevy lienee jotain puusekoitetta ytimeltään (?) ja puukittiä saa minkä väristä tahansa, mikä saattaa pitää tiukemmin otteensa. Siihen kova pintamuovi tai esim. kova lakka? Jotkut kehuu tuota Unicaa hyvänä lakkana, omaa kokemusta ei ole. Sent from my iPhone using Tapatalk Itse olen pari reikää pöytätasoista korjannut seuraavasti: Lyö se haljennut melamiinipinta kunnolla sen kennolevyn sisään esimerkiksi ruuvvarilla ja vasaralla. Sen jälkeen täytä syntynyt kolo kuumaliimalla. Kannattaa täyttää yli tasopinnan. Kun liima on kunnolla jäähtynyt, niin leikkaa ylimaaräinen liima varovasti tasoapitkin. Tähän soveltuu mattoveitsi tai vanhanaikainen partakoneenterä. Lopuksi pinta sävytetään levyn väriin naisten kynsilakalla. Niitä kynsilakkoja on niin käsittämättömän monia eri sävyjä, että sopiva löytyy varmasti. Myös kulutuskestävyys on huippuluokkaa. |