Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Reikä atrian pöydässä

(1/4) > >>

Arska:
Perskutirallaa,menneenä viikonloppuns tuli alkovin tkkaat alas ja seurauksella että atrian tummanharmaaseen pöytään tuli kauhia lommo. Kysymys kuuluukin onko noita pakkeleita eri värisävyjä olemassa jolla vois ison lommon peittää?  En kyllä uutta tasoa mokoman lommon takia ostamaan..

tagatubos:
Mietin tuossa, että voisiko lommon peittää normi pakkelilla ja hakea vaikka Teollisuus-Etolasta jokin sopivan värinen kalvo pintaan?

james_III:
Jos on pelkkä lommo niin pystyykö alapuolelta tuleen vastaan ja varovasti oikasta mutkan. Vastaantuloreikä sitte tiukasti vahvistetaan epoxilla taikka vastaavalla.

Arska:


--- Lainaus käyttäjältä: tagatubos - 25.09.2015     kello on 22:18 ---Mietin tuossa, että voisiko lommon peittää normi pakkelilla ja hakea vaikka Teollisuus-Etolasta jokin sopivan värinen kalvo pintaan?

--- Lainaus päättyy ---
Niin tuo kalvo,miten se kestää, leikataan?  Mulle ei se nyt ole niin piirulleen tarkkaa  et miten sävyt on,mutt se että tummanharmaassa pöydässä olis valkia kitti paikkana niin sitä en hyväksy.
Ennen tuo plastic plastik oli harmaata onkohan nykyjään?




Sent from my iPad using Tapatalk

tagatubos:
Tuolla Teollisuus-Etolassa osaavat vastata käyttötarpeen vaatimaan muokkaukseen ja kestävyyteen, jottei menisi ketuiksi.
Heitin ajatuksen sillä, kun itse olen saanut sieltä jeesiä veneeseen, autoon, moottoripyörään, taloon, muovihitsaukseen.. Oli kyseessä mikä vain muoviin/kumiin liittyvä juttu ja hinta aina kohtuullinen.
Kannattaa oikeasti kysyä sieltä! Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View