Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

VW ja päästöt

<< < (51/95) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  1.10.2015     kello on 14:54 ---saat suunnatonta tyydytystä jokaisesta uutisesta, joka on Volkswagenille tai jopa muillekin saksalaisille automerkeille kielteinen.

--- Lainaus päättyy ---
Veit sanat päästäni  ;D Tämä näkyy kauheana intona kyllä ?
Itsellä on toisena Volkkari, tuo "proseduuri" ei liippaa läheltäkään sitä kun siinä 5-mukinen TDI varmaanni putkesta pukkaa jottai, niin kuin kuskillaki.

--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog -  1.10.2015     kello on 14:36 ---Ps. Crafter:ssa on Hiacen avaimenperä torjumassa sähkövikoja.....

--- Lainaus päättyy ---
No sähkövikoja palanutta polttimoa lukuunottamatta ei ole omassani ollutkaan ;)

Alan:
Samoin olen itse yrittänyt korostaa, ettei ole senttiäkään pelissä, kuten ei myöskään merkkiuskollisuusaj atuksia, vaikka tähän asti olen viisi Volkkaria ehtinyt omistaakin, parhaimmillaan jopa kaksi yhtäaikaa.

Kun en ole muuta motiivia moiseen keksinyt kuin tietyille orgilaisille naureskelu.  :o

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  1.10.2015     kello on 14:54 ---jossa epäkypsä käyttäytyminen herättää vähintäänkin ihmetystä.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä että sinä muistat aina käyttäytyä aikuismaisesti.

Mutta annan periksi kuten olet yrittänyt jo useamman vuoden ajan kohdallani, nyt lupaan etten laita yhden yhtäkään linkkiä enää tähän ketjuun. Kiitos opettamisesta.  :-X

K.E.V:
Eli kaksi ääripäätä, joko on "linkkivinkki" joka Volkkarista tai sit ei ollenkaan mistään. Olen kuullut että muillakin elämän osa-alueilla esiintyy samaa . Surullista 
:(

HiTec:
Oma ihka eka autoni oli Passat 1.3 -77 ja sen koomin ei ole VAG-groupin vermeitä talossa ollut. Tai no ehkä tuo Ford Galaxy VR6 -98 liippasi läheltä, tuo 1. sukupolvihan oli 1:1 VW Sharan ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View