Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

VW ja päästöt

<< < (39/95) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.09.2015     kello on 14:51 ---Ohitan ruikutuksen ja kysyn, kuka teistä ostaa auton puhtaasti päästölukemien perusteella?

--- Lainaus päättyy ---

Ei päästöjen, mutta sen seuraavankin kerran kun auton ostaa, niin toivoisi senkin kestävän ilman ylläreitä tuonne 10v tuolle puolen, ostin sitten uuden tahi käytetyn = uutta siis pidetään (ainakin meillä) luokkaa 2x niin pitkään kuin käytettyä. Toki tuo päästö-puolikin vaikuttaa kulutuksen muodossa jos on useampia vaihtoehtoja loppukirissä vielä mukana, mutta aika usein se on kaventunut jo yhteen kun hankintaprosessissa noin pitkälle on meillä päästy - ja sitten tulee se viimehetken mustahevonen keittiön kautta kisaan mukaan vieden koko potin = koko pähkimisen pitkä prosessi oli loppupelissä täysin turhaa ;)

Turhan Höpöttäjä:
Täysin päästötön auto olisi minulle hyvä, kun tuo vatsan toiminta on mitä on. Päästöjä tulee omasta takaa, ja varsinkin takaa.  ;D

Haastelkaahan pojat rauhassa volkkareista, minä pitelen hevosta.  ;D

Haapaniemen Paroni:
Tässä lisää ;) :D
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1443496253751.html

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.09.2015     kello on 16:01 ---Täysin päästötön auto olisi minulle hyvä, kun tuo vatsan toiminta on mitä on. Päästöjä tulee omasta takaa, ja varsinkin takaa.  ;D

Haastelkaahan pojat rauhassa volkkareista, minä pitelen hevosta.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tuollaset laitetaan  ;D

"Masi":
Onko mitattu noxi arvot. Ettei vain huijata vetopellillä tai tuhkaluukkua raottamalla ? ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View