Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Sähköiset härvelit sallitaan suomessakin
JJJ:
Kesän ajellut tälläisellä
Koordinaatio parantunut kummasti ja aican loistovehje vähän pidempäänkin matkaan.
Toki olen sillö jo 2,5 viikon sairaslomankin ehtinyt hankkia mutta laite on todella hauska ja nopea kulkine. Poliisien silmissä aiheuttanut enemmän uteliaisuutta ja hymyjä sakkolappujen kirjoittamisen sijaan.
Haapaniemen Paroni:
Anteeki tyhmyyteni >:( Kun en tajunnut jotta joilekkin tärkeitä kulkimia...
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.09.2015 kello on 23:57 ---Anteeki tyhmyyteni >:( Kun en tajunnut jotta joilekkin tärkeitä kulkimia...
--- Lainaus päättyy ---
Miksi pyydellä anteeksi. Noita on moneen käyttöön ja toki ensimmäisenä tulee mieleen hupikäyttö, jota en kyllä itse pidä pahana sitäkään. Lisäksi noita on ihan hyötykäytössä
JJJ:
Näin on. Niinhän se menee että hyvä tuote tekee tarpeen :)
Hieman omia kokemuksia.
Ajan tuolla melkein päivittäin. Asiointia, hupia ja kuntoiluakin.
Laite vaatii metsäpoluilla paljon keskittymistä ja kuntokin on kovilla vauhtia nostettaessa. Tällöin suovararusteet ova kova sana. Ajelemme usein siten, että vaimo pyöräilee ja minä huristelen tuolla.
Lomareissulla tuo on ihan ehdoton. Laite painaa sen 12 kg ja jos esimerkiksi on tutustumassa vieraaseen kaupunkiin niin kävellen on aika rajoitettua mitä kerralla jaksaa mutta tuolla ajan vaikka 20 km kerralla ilman mitään ongelmaa ja voin sen kanssa mennä vaikka bussiib tms. jos siltä tuntuu. Akulla pääsee jopa 70 km ja yli 30 kmh nopeudella.
Huonot puolet ovat lähinnä se, että kun nuo yleistyvät tulee tapahtumaan paljon suojatievahinkoja koska max. 15 kmh kulkevat rinnastetaan jalankulkijoihin. Lisäksi jos suojavarusteiden suhteen ei tule vaatimuksia niin ensiavuissa riittää parsittavaa (kokemusta on).
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 23.09.2015 kello on 00:37 ---Lisäksi jos suojavarusteiden suhteen ei tule vaatimuksia niin ensiavuissa riittää parsittavaa (kokemusta on).
--- Lainaus päättyy ---
No ainoa vaatimus minkä noille voi asettaa on kypäräpakko, joka käytännössä on siis sama kuin fillarikypärä. Mitään muita varusteita kun ei vaadita edes moottoripyörään, jolla voit päästellä autobaanalla vaikka vain uikkarit jalassa sen mitä prätkän kahvasta löytyy, jopa 2-päällä :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta