Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vain elämää.
Arska:
Eipä paljoo intohimoja tää kausi ole herättänyt. Virven oon kuullut erittäin hyvin hotellissa 70 luvulla,tosin ei esiintyt siellä mutta seinät oli ohuet...mutt kuka tää tän illan tähti on? Joku ville. Ihan tuntematon, joku varmaan tykkää ...
Eipä varmaan enää ensi kautta kannata suunnitella tälle formaatille...Ihan persiistä.
Sent from my iPad using Tapatalk
Leader dog:
Näillä nuorilla räppäreillä "Värssy" taipuu ihan mukavasti...ja saundit on kohdallaan.
Minäkin olen Virveä päässyt muutaman kerran livenä kuulemaan ja se on ollut ihan ok, mitä nyt Freemanni oli ehkä hieman heikossa hapessa soittaessaan Menneisyyden vankien rivissä Tahkolla vuonna miekka ja kivi.
Ps. verrokkina P.Koivuniemen soitto vs. Jukka pojan soitto peräkkäin , ero oli soundeissa kuin yöllä ja päivällä Jukka pojan eduksi.
Nuoria pitää kannustaa jatkamaan valitsemallaan tiellä.
Arska:
Maijasta en jaksanut ootella, kannattaako edes tallennuksesta katsoa?
Tällä kaudella ei kyyneliä näkynyt,tunteita kaipaan. Tosin oon jo lähes eläkeläinen niin ei näitten nykyartistien musat paljoo puhuttele.
Leader dog:
Älä Arska huoli, Pave veti hyvin omalla reippaalla tyylillään ja porukka piti siitä.
Onhan se niinkin että Junnu V. ja Veikko L. kirjoitti terävillä kynillään osuvasti omasta ajastaan sekä paljosta muustakin, mutta nämä nuoremmat jatkaa perinnettä upeasti omalla tyylillään ja hyvä niin. Pääasia on että "värssy" taipuu.
Ps. Kerran oltiin taannoin Levillä moottoikelkka kisoissa ja soitto ruokalassa Pave & co. oli akustisena soittamassa yleisön pyynnöstä musiikkikappaleita. No pyysin Pavelta Roy Orbisonin Pretty women .....ok ei siinä mitään ja hän hoiti homman Silvennoisen Heikin kanssa tyylikkäästi, akustisesti. :P
Arska:
Pavesta kyllä tykkään jokos hänen karjalais tai kesälahtelais ilta on mennyt ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta