Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkaaja Ducato

(1/1)

MrLatsi:
Morjeksia
Tuli tuollainen 90 mallinen Matkaaja ostettua ja nyt olisi Solifer S4 myynnissä...vaan asiaan.
Eka reissu meni hienosti, ainoa vaan, että ei saa jätevesiä ulos säiliöstä...Lämmite ttävä säiliö on siis auton perässä. Ja ohjekirja ei edes tuollaista vaihtoehtoa tunne. Kahva mikä tulee auton perään, liikkuu muutaman sentin, mutta mitään ei näy...Osaako joku kertoa, miten tuon kuuluisi liikkua...vai vienkö liikkeeseen, että tyhjentäkää vedet  ;D

Tarkemman tutukiskelun jälkeen...tuo säiliön alla oleva hana lienee hengetön...ja toinen hana auton kuskinpuolen sivulla joka hengissä...tosin ei hyvä vaihtoehto mahdollista talvikäyttöä ajatellen

kimi:
Matkaajissa on ollut vedettävä kahva puskurin alla, ei käännettävä hana. Näin siis muutamassa jota minä olen käyttänyt.

MrLatsi:
jep. Niin tuossakin, on vaan hengetön se kahva...kuskinpuole lle laitettu hana joka toimii

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: MrLatsi - 22.05.2011     kello on 16:00 ---jep. Niin tuossakin, on vaan hengetön se kahva...kuskinpuole lle laitettu hana joka toimii

--- Lainaus päättyy ---

Jos ei aukea vetämällä niin sitten käytät väkivaltaa ja VEDÄT siitä kahvasta,on yksinkertainen kapistus ja osa vaihdettavissa siis varaosana myyvät.
Kovamuovia on ja jos et uskalla mennä katsomaan sinne auton alle mikä on homman nimi niin..sitten huoltoon.
Itsellä ollut matkaaja aikoinaan ja tuon mötikän olen uusinut kun oli edellisellä omistajalla jäätynyt ja mennyt rikki.

kimi:
Sitä lämmönkierrätystä harmaavesisäiliön kautta ei kannata käyttää kun pakkasella. Tähän aikaan vuodesta tarvitsee vielä lämmitystä öisin ja jos samalla lämmittää harmaaveden se alkaa helposti elämään omaa elämäänsä. Tehokas tuo lämmitys on ja avaa nopeasti tukoksia.

Onnea auton johdosta. Matkaajassa pärjää hyvin vuodet ympäri jos on kunnossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View