Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

XP:n sammutus?

<< < (2/4) > >>

jus66si:
Näitä voit kokeilla(ei liity 88k5 viestiin):

Jos tuo sammutusongelma on tuore ja kyseessä ei ole virus
 (tarkasta virustarkastusohjel malla)
tee "järjestelmän palautus", jos ongelma ei poistu kerran boottaamalla( yhtäjaksoinen painaminen keskusyksikön etupaneelin virta nappulasta+pistoke seinästä kaffehetken ajaksi).

Eli jos koneesi on ohjelmoitu tekemään palautuspiste, niin palauta se edelliseen palautuspisteeseen tai sitä edelliseen.
Siis....
Klikkaa...
> käynnistä
>apuohjelmat
>järjestelmätyökalut
>järjestelmän palautus
>lue ja noudata ohjeita

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 17.09.2015     kello on 16:25 ---Tehtävien hallinta ei ainakaan anna tehdä tuota(noita). MIten se tapahtuu?

--- Lainaus päättyy ---
ctrl/alt/del ja siitä tehtävienhallinta. Todennäköisesti ei anna tehdä. Ja edellisestä ei mitään hyötyä kun tarkoitus saada XP:stä ulos tärkeät tiedostot

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.09.2015     kello on 21:31 ---ctrl/alt/del ja siitä tehtävienhallinta. Todennäköisesti ei anna tehdä. Ja edellisestä ei mitään hyötyä kun tarkoitus saada XP:stä ulos tärkeät tiedostot

--- Lainaus päättyy ---

Juuri  tuota (ctrl/alt/del) yritin, eikä antanut tehdä. Mutta tuo palautus voisi olla SE, sillä kuvat olen siivonnut sieltä tikulle. Jospa sen saisi muuten pelittämään operaation jälkeen?

RR:
Mun kone ei enää päivittäny xp:tä, kun windows ei tue sitä. Joutu hankkimaa uuden koneen kun joka kerta sähköpostiin mennessä kone kaatu.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: RR - 17.09.2015     kello on 22:25 ---Mun kone ei enää päivittäny xp:tä, kun windows ei tue sitä. Joutu hankkimaa uuden koneen kun joka kerta sähköpostiin mennessä kone kaatu.

--- Lainaus päättyy ---

Halvemmalla olis päässy jos olis hakkinu siihen uuden käyttiksen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View