Tekniikkakeskustelut > Alde

ALDE 3010

(1/5) > >>

RAPE:
Ongelmia Alde 3010 compact ohjauspanelin kanssa paneli täysin hengetön.
Ensimmäisellä kerralla kun huomasin taulun olevan pimeä tarkistin sulakkeet ja liitokset laitoin takaisin paneli heräsi henkiin.Seuraavalla vaunukäynnillä toimi noin12 tuntia ja pimeni taas.Ei auttanut sulakkeiden ja liittimien uudelleen laitto ja sulakkeet ehjät.Ohjauspaneli toimii toisessa vaunussa ihan ok mutta omassani nyt täysin mykkä.
Mikä seuraavaksi voisi kokeilla?

Beedro:
Onko kyseessä mustavalkoinen kosketusnäyttö? Minulla on tarvittaessa uusi näyttö ja pannun piirikortti myynnissä.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: RAPE - 14.09.2015     kello on 12:20 ---Ongelmia Alde 3010 compact ohjauspanelin kanssa paneli täysin hengetön.
Ensimmäisellä kerralla kun huomasin taulun olevan pimeä tarkistin sulakkeet ja liitokset laitoin takaisin paneli heräsi henkiin.Seuraavalla vaunukäynnillä toimi noin12 tuntia ja pimeni taas.Ei auttanut sulakkeiden ja liittimien uudelleen laitto ja sulakkeet ehjät.Ohjauspaneli toimii toisessa vaunussa ihan ok mutta omassani nyt täysin mykkä.
Mikä seuraavaksi voisi kokeilla?

--- Lainaus päättyy ---

Vaihda pääohjainkorttiin mikrotemp niin rupeaa toimimaan tai lähetä kortti minulle korjattavaksi. Uutta ei kannata ostaa kun korjatakin voi.


mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 14.09.2015     kello on 14:03 ---Onko kyseessä mustavalkoinen kosketusnäyttö? Minulla on tarvittaessa uusi näyttö ja pannun piirikortti myynnissä.

--- Lainaus päättyy ---

Miksi et tee myynti-ilmoitusta kirppikselle?

K.E.V:
^
http://karavaanari.org/index.php/topic,14802.0.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View