Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Absoluuttinen elämä
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.09.2015 kello on 08:43 ---Toisilla hyvä toleranssi, tai eivät päästä krapulan puolelle. Mulla ei.
--- Lainaus päättyy ---
Monialainen juttu. Jos muistaa syödä alkoa nauttiessaan, juoda ennen kupittelua vettä runsaasti
ja ei tietenkään vedä tanniini juomia lärviin asti koko illan niin ei mulla ainakaan tule krapulaa.
Ja nollat puhallan. Thumb
Reissunainen:
Eli taitoa vaatii ja tekniikkaa jotta darralta välttyis :D ! Niin ja tietty ne oikeat juomat...
Kiitos, mutta taidan jättää väliin... ainakin toistaiseksi ;).
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 9.09.2015 kello on 17:52 ---Täällä kai voi ilmoittautua jos ei ole koskaan mokannut itseään alkoholin vaikutuksen alaisena.
Minä en voi ilmoittautua.
--- Lainaus päättyy ---
Voin ilmoittautua siihen porukkaan, joka ei ole koskaan mokannut itseään alkoholin vaikutuksen alaisena. Ilman alkoholin vaikutusta olen mokannut itseni sitäkin useammin.
Yrjö:
Näin se menee, kun kohtuukäyttäjä siirtyy seuraavaan kategoriaan. :(
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 7.09.2014 kello on 08:33 --- "Kyllä minä niin mieleni pahotin". >:(
"Kekkosen aikaan" kun joi pari desilitraa raivotkaa. Heti tuli, viisaaksi, rikkaaksi,hyväksi tanssijaksi, taitavaksi, seuralliseksi, voimakkaaksi. komeaksi ym..
Noi nykyaikaiset viinat, juo niitä miten paljon vaan, tekee vain nukkuvaksi. :(
Aamulla kun herää, "on niin sairas mies, kuin mies vain voi olla kukaties". Se kait johtuu siitä kun on nukkunut lattialla täysissä vaatteissa, kengät jalassa, tyynynä vain pahan hajuinen lammikko. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Alan:
Ei pidä siirtyä, vaan pitää varansa. Kunnon mukaan.
Joskus saattoi mennä litrakin viinaa illassa, nykyään ei yhtään tai maksimissaan desi. Ruuan kanssa.
Tänään join pitkään saunoessani kaksi puolalaista radleria, alkoholia 2%. Olivat kuten kotimaansa, yllättävän hyviä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta