Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Anteeksi pyytämisen vaikeus.

<< < (2/5) > >>

winemaker:
Niin taas Yrjö, jos viittasit aloituksellasi keskusteluun, jota edelleenkin käydään, on tämä aloituksesi hieman kömpelö avaus.  Sanoismpa jopa väärässä paikassa.
Se nimittäin köpöttelee puujalallaan huonoa vauhtia ja on muutenkin suuntaviittana väärälle raiteelle.  Siis keskusteluna.  Siis jos sitä tarkoitat mitä luulen, olisit laittanut sen sinne minne se kuuluu, toiseen ketjuun.

Olis ymmärretty puhtaammin.

retkeilijä:
No seurataan miten Wine anteeksipyynnön tekee?

Aloituksen kassajonossa hipaisu / anteeksi ei ole anteeksipyyntö, vaan ... savoksi sanottuna ... oho!

Sillä voi välttää puukoniskun.

Ruutiukko:
Anteeksipyytäminen on helppoa kun ymmärtää tehneensä jotakin jonka vuoksi on aiheelista pyytää anteeksi. Jos anteeksipyyntöä ruvetaan kärttämään oman, lievästi sanottuna ihmeelisen tulkinnan perusteella, kyllähän se silloin yleensä jää saamatta.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker -  3.09.2015     kello on 23:35 ---Niin taas Yrjö, jos viittasit aloituksellasi keskusteluun, jota edelleenkin käydään, on tämä aloituksesi hieman kömpelö avaus.  Sanoismpa jopa väärässä paikassa.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  3.09.2015     kello on 22:13 ---  Olen kuitenkin pitkään ihmetellyt yhtä asiaa?
  Miksi nettikeskusteluissa tuo anteeksi pyytäminen on perin harvinaista? Vaikka joku ilmoittaakin loukkaantuneensa jostain kommentista?

--- Lainaus päättyy ---
  Tämä viimeinen palautti muistini pätkittäin. :(
  Toivon että tätä ei "keskusteltaisi" lukkoon/hiekkalaatikkoon. :D
  Itse ajattelin osallistua nuukasti tähän keskusteluun.

winemaker:
No Yrjö ja muut, kyllä minulta anteeksipyyntö syntyy hyvinkin helposti ja aidosti.  Kerroppa ensin oliko avauksesi tarkoitettu ihan puhtaasti anteeksi pyytämisestä keskusteltavaksi, vai tuohon alkoholikeskusteluu nko viittasit ?

Siinä oli ajatukseni ja vastaukseni pointti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View