rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Anteeksi pyytämisen vaikeus.  (Luettu 4922 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Anteeksi pyytämisen vaikeus.
« Vastaus #15 : 4.09.2015 kello on 13:51 »
Tuttua noinkin päin mutta sehän on yksi kirjoituksien tarkoitus. Vatvoa ja vääntää asiaa eri kantilta katsottuna. Yhtä hyvin voi pysyä siinä omassa alkuperäisessä kannassa.
just näin  Thumb Tää somettaminen on yksinäisen ihmisen(yleensä ollaan yksin koneella tms.)
"ryhmäkeskustelua" , joskus jopa olemattomien ihmisten kanssa. Siksikin anteeksipyytäminen
on minusta sen pyytämisen aliarvostamista. Jos joku hattuilee, hattuilu loppuu kun sulkee aparaatin
tai sivun. Elävässä elämässä näin ei ole. Toki törkykirjoituksiaan kannattaa pyyttää vaikka poistamaan
tai anteeksi. Osoittaapahan jonkin sortin inhimillisyyttä  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:18
  • Lempäälä
Vs: Anteeksi pyytämisen vaikeus.
« Vastaus #16 : 4.09.2015 kello on 20:53 »
Kerroppa ensin oliko avauksesi tarkoitettu ihan puhtaasti anteeksi pyytämisestä keskusteltavaksi, vai tuohon alkoholikeskusteluu nko viittasit ?
   Tällä viimeisellä "kuumalla" keskustelulla oli n. 1/4 osuus että tein tuon aloituksen.
   Anteeksi kun en oo kaunokirjailija, siksi tuo minun teksti ei oo ihan parasta. :(

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.04.2024 kello on 19:13
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Anteeksi pyytämisen vaikeus.
« Vastaus #17 : 4.09.2015 kello on 21:00 »
No Veli hyvä, sitten en tiedä pitäisikö minun pyytää sinulta anteeksi?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:13
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
Vs: Anteeksi pyytämisen vaikeus.
« Vastaus #18 : 5.09.2015 kello on 10:24 »
Eiköhän vaikeus liene siinä että henkilön/minun on vaikea joskus ymmärtää että olen loukannut/tölväissyt syyttä/vahingossa toista lajikumppania mutten ymmärrä näin tehneeni yksinkertaisuuteni tai huonon käytökseni vuoksi..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Anteeksi pyytämisen vaikeus.
« Vastaus #19 : 5.09.2015 kello on 17:19 »
^
Hyvä pointti  Thumb Kyllä vastuuta voi laittaa myös lukijalle, jos nyt some jutuista puhutaan.
Tai sitten elävässä elämässä kannattaa aukaista suu jos tuntuu tulleen loukatuksi.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.04.2024 kello on 19:13
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Anteeksi pyytämisen vaikeus.
« Vastaus #20 : 5.09.2015 kello on 17:28 »
Sehän tässä somessa on käytäntö ja ongelma, vain teksti näkyy.  Ilmeet, kehon kieli yleensä ovat poissa.  Väärintulkinnan mahdollisuus on suuri.

Itse olen yrittänyt laittaa tekstiin kehon kieltä niin paljon kun mahdollista, joskus se on havaittu.