rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?  (Luettu 16996 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.04.2024 kello on 17:42
Haluaisin kuulla millä perusteella Alanin kommentti on mielipide ja Ihaan kommentti väite.

Omasta mielestäni asia on aivan päinvastoin. Sen, miten palstan sisäinen hierarkia toimii, pystyy näkemään mutta kenenkään päänsisäistä tilaa ei.

Mikä keksustelu ei kuulu tänne eli miten minun pitää olla tarkempi?



t.Kaarina

  • Vieras
  • ^
    Ja oma ryhmä myös maistissa oleville. Sinne ei saisi kirjoitella selvinpäin.   ^-^
          Saapikos sinne kirjoitella piimähuuruissa? itelle kun tulee hyvä olo massuun puolikkaan tölökin jälkeen ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:20.01.2024 kello on 08:43
    • Seisonta-aika
    <mielipide>eiköhän kaikki sanottava ole jo sanottu</mielipide>

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:07
    • Epsoo
    Haluaisin kuulla millä perusteella Alanin kommentti on mielipide ja Ihaan kommentti väite.

    Omasta mielestäni asia on aivan päinvastoin. Sen, miten palstan sisäinen hierarkia toimii, pystyy näkemään mutta kenenkään päänsisäistä tilaa ei.

    Mikä keksustelu ei kuulu tänne eli miten minun pitää olla tarkempi?



    t.Kaarina

    Niin kuin totesin, tämmöiset vain asiaankuuluvaan osioon. En enää vastaa tähän aiheeseen täällä.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.04.2024 kello on 17:42
    Mikä on se asiaankuuluva osio? Ja mikä on se syy, että näihin ketjuun oleellisesti liittyviin kysymyksiin et vastaa tässä ketjussa?

    En vilpittömästi ymmärrä mistä tämän viestin kohdalla on kyse.



    t.Kaarina

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 23:31
    Mun mielestä apsolutistit on kiukkusia, useemmin.

  • Vieras
  • Mun mielestä apsolutistit on kiukkusia, useemmin.

    No, olet sitten tavannu mun vaimon. :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Minun mielestä vois jo lukita koko aiheen! Rupee olemaan toistojen toistoja...

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vähän kevennystä tähän kiihkeään keskusteluun ;) :D Ja mehän ollaan kaikkien kavereita otti tai ei Thumb
    https://www.youtube.com/watch?v=5QJ5SCXNfEA
    « Viimeksi muokattu: 4.09.2015 kello on 17:15 »

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:12.02.2024 kello on 20:53
    Toi oli hyvä. Niin on tääkin...
    Perjantain kunniaks...

    https://www.youtube.com/watch?v=Pk0RY5jm63U

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.04.2024 kello on 17:42
    Eihän tarvitse sanoa mitään jos ei ole mitään sanomista - ilmankin, että ketju on suljettu.


    Itse odotan vähintään tietoa siitä millä palstalla/missä ketjussa 99 vastaa siihen, mikä tekee Alanin kommentista mielipiteen ja Ihaan kommentista väitteen, ja minkä asioiden sanomisen suhteen minun tulee olla tarkempi.

    Minusta jatkon kannalta on vähintään oikeus ja kohtuus että nyt valtaa pitävät/-t kertoo, miten määritellään palstalla mielipide ja väite.



    t.Kaarina

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:07
    Kimi, itsepä jaksat vaikka asia ei kuulema sinua kosketakaan!

    Miten ihmeessä haluat ja jaksat niin monta viestiä kirjoittaa siitä, miten väärässä olen kun olen tarttunut tuohon Alanin esitäämään lauseeseen?

    Siksi että asia koskee kaikkia, monella tasolla. Voiko esim vaatia kaikkia kirjoittamaan tekstiä johon kenelläkään toisella ei ole vastaan sanomista, varsinkin jos sen kirjoittaa omaan mielikuvaan perustuen ja tuo senkin esille. Itse asian ei tarvitse koskettaa itseäni jos puhutaan tällaisista periaatteista.



    Ei se nyt herranen aika paljon tulkintoja vaadi jos toinen sanoo että täysraittiden elämä on tylsempää kuin....

    Ei niin, mutta onko tuo mielipiteenä vähempiarvoinen kun mikään muu


    Jos Alan olsi halunnut korjata sen olavan erehdys, olis hän voinut korjannut asian jo pari päivää sitten.

    Niin olisi voinut, ilmeisesti hän pysyy kannassaan ja sanojensa takana, mikä on ihan ok tai sitten väkisin pyydetty anteeksianto tuntuu jostain muusta syystä turhalta


    Muutenhan tämä asia olisi hautautunut jo aikoja siten ellei teitä olsi niin montaa puolustamassa Alanin oikeutta tuohon lauseeseen. Sitkeästi jaksatte vääntää ja kääntää sen olevan sellainen ettei siihen saa eikä kannata tarttua. Mielenkiintoinen juttu ja kertoo aika paljon asioista.

    Tämä olisi hautautunut jos vastauksesi olisi ollut toisenlainen tai jos olisit tuonut omia mielipiteitä asiaan eikä siihen miten se esitettiin


    Minulle tässä on kysymys periaatteesta, siitä, onko jollain oikeus tuollaiseen väitteeseen. Ei siis (niin kuin joku tuntuu luulevan) minun elämäni suistu raiteiltaan tuosta eikä minulla ole tarvetta saada ketään vakuuttumaan oman elämäni sisällön laadusta. Mun mielestä vaan kellään ei ole oikeutta heitellä tuollaisia lauseita.

    Periaatteesta on kysymys molemmin puolin, sinusta selkeästi omaksi mielipiteeksi kirjoitettu asia loukkaa jotakin. Näin varmasti tapahtuu useassa keskustelussa ja loukkaavan asian jatkokeskustelu asiana selkeyttää molempien puolien kantaa. Nyt meni periaatetasolle ja oikeasti et itse ole kommentoinut itse asiaa mitenkään 




    t.Kaarina








    Joku kun tääll
    Tai joku toinen

    Ei näemmä systeemi hyväksy pelkästään lainattuun osaan kirjoitettua vastausta

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:07


    Minusta jatkon kannalta on vähintään oikeus ja kohtuus että nyt valtaa pitävät/-t kertoo, miten määritellään palstalla mielipide ja väite.



    t.Kaarina

    Odotan vastausta siinä missä sinäkin. Kuitenkin mielestäni sanalla "Mielestäni" alkava lause kertoo mielipiteestä. Poistamalla tuon sanan siitä tulee Mielestäni väite.