Tekniikkakeskustelut > Projektit
LEPPIS
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 4.10.2015 kello on 12:15 ---Jos tykkää luonnonrauhasta ja hiljaisesta lämmöstä , miksi pitäisi keskuspölynlevitin riesakseen hankkia.
--- Lainaus päättyy ---
Enemmän 'metelöi' tuuli ulkona. Ja eihän se puhallin pölyä autoon tuo.
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 4.10.2015 kello on 12:15 ---ps ei ole ikinä lämppäri itsellä vuotanut. Sentään aika pitkä käyttöajanjakso , oliko tämä isojen poikien juttuja vai onko sinulla vuotanut monestakin ?
--- Lainaus päättyy ---
Se ainoa joka on ollut, vuosi. Paljon kun pisti klemmareita ja kyttäsi aina pakkasella, niin pärjäshän sen kanssa. ;D
Tietysti, jos on kokoajan lämpö päällä, niin....
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 4.10.2015 kello on 12:26 ---Enemmän 'metelöi' tuuli ulkona. Ja eihän se puhallin pölyä autoon tuo.
Se ainoa joka on ollut, vuosi. Paljon kun pisti klemmareita ja kyttäsi aina pakkasella, niin pärjäshän sen kanssa. ;D
Tietysti, jos on kokoajan lämpö päällä, niin....
--- Lainaus päättyy ---
......
ei tuota tartte kytätä , eikä klemmaroida , eikä ole päälläkään koko aika.
Eli johtopäätös > Kun "minulla" yhdestä olleesta yksi vuotanut niin kaikki p***ja ???
tsahkali:
Ei ne varmaan kaikki vuoda mutta onpahan yksi vikakohta.
Voisi jokainen käydä -30 pakkasella käydä katsomassa niitä patterin liitoksia, varmuuden vuoksi.
K.E.V:
Olen ollut -32 pakkasessa vaunulla, reissasin pitkin Kainuuta.
Ei vuotanut
Lopetetaan tämä pa**njauhaminen toisen ketjussa.
Itse asiassa sitä ei olisi sinun pitänyt aloittaakaan .
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 4.10.2015 kello on 20:30 ---Olen ollut -32 pakkasessa vaunulla, reissasin pitkin Kainuuta.
Ei vuotanut
Lopetetaan tämä pa**njauhaminen toisen ketjussa.
Itse asiassa sitä ei olisi sinun pitänyt aloittaakaan .
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai, kun jotkut ei voi tunnustaa olevansa väärässä.
Kyse onkin siitä, jos et ymmärtänyt, että kun vehje jäähtyy, tulee se -32, eikä lämmitys ole päällä, niin putket kutistuu enemmän kuin klemmari ja neste tihkuu ulos.
Pitäisi tutustua fysiikkaan ennenkuin höpöttää.
Äläkä sano, että eihän ne autotkaan vuoda...
Ei ne yleensä, kovin paljoa.
Se vaan on yksi vikapaikka.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta