Tekniikkakeskustelut > Projektit
LEPPIS
Jgahpir:
Onkos Leppis nykyään Valkoposkihanhi?
Mennä viikolla näin motooritiellä vilaukselta vaalean komeron, jossa luki Rölli ;)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 8.10.2016 kello on 20:08 ---Onkos Leppis nykyään Valkoposkihanhi?
Mennä viikolla näin motooritiellä vilaukselta vaalean komeron, jossa luki Rölli ;)
--- Lainaus päättyy ---
mennä viipottanu monellaki moottoritiellä ja Rölli lukee tuulilasin alareunassa mutt kyll täävielki on punaposkinen...
Jgahpir:
^
Joka peruutit rekkajonossa, sinulla on kaksoisveli tai minä oon nähny unta :D
Siis peräpeilissä luki aika isolla Rölli Teve tms, kylki oli valkoinen. Tämän siis näin motarilla ajamassa kohti Helsinkiä pohjoisesta. Ma tai Ke, en muista kun paahdoin siitä niin monta kertaa.
Yksityisyys kunniaan, ei sinun seuranta ole tässä se juttu..
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 9.10.2016 kello on 13:42 ---^
Joka peruutit rekkajonossa, sinulla on kaksoisveli tai minä oon nähny unta :D
Siis peräpeilissä luki aika isolla Rölli Teve tms, kylki oli valkoinen. Tämän siis näin motarilla ajamassa kohti Helsinkiä pohjoisesta. Ma tai Ke, en muista kun paahdoin siitä niin monta kertaa.
Yksityisyys kunniaan, ei sinun seuranta ole tässä se juttu..
--- Lainaus päättyy ---
oisko jollakullamulle tarkotettu auto va satuin saamaan tämän. ja torstaina mä viipotin kohti helsinkiä keravalle saakka, siit puikkasin Tuusulaan
Arska:
Kesälomalla mua vastaan tuli pari kertaa valkoinen teve jossa keulassa luki kissan kokoisilla kirjaimilla Rölli. Ainakin tulee huomatuksi. Pitäisköhän tohon mun alkoviin teipauttaa että Persearska.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta