No, pihdeillä ilmauruuvi aukesi mutta tulee tasainen suihku, ei ilmaa tästä vaikka lirinä käy! Mitenkäs nyt? Ensi viikolla pitäisi reissuun päästä. Paisarissa on nestettä..
Selvisikös se jännitehumppa ikinä? Mulla sama jännitteen heilunta S7:ssa ja samanlainen laturi. Mietin kans että pitääkö eliminoida integroitu ja laittaa erillinen laturi...
Jos jossain vaiheessa haluan laittaa uuden laturin vanha integroidun tilalle, niin onko tuo aikaisemmin mainittu menetelmä ok? Eli integroidusta vaan käämit poikki ja uusi laturi suoraan akkuun. Tarviisko jotain muutakin ottaa huomioon? Kiitos
Mitä minulla on noita Primus lämmitteisiä Soliferia ollut niin, tuohon ei ole aivan absoluuttista vastausta. Se on niin ilmoista kiinni.
Jos on täysin tyyntä niin kyllä sähköllä tarkenee -10 asteeseen jos vaunussa on väkeä, mutta jos vaunu on kovasti tuulisella paikalla, niin saattaa kaasua tarvita lisäksi jo ennen tuota -10. Lisäksi vaunussa oleva väkimäärä vaikuttaa asiaan. Jos vaunussa on 6 henkilöä versus 0 henkilöä, niin sekin vaikuttaa oleellisesti asiaan.
Muistelen joskus 80-90-luvulla, joku sanoi primuksen nyrkkisäännöksi tyhjällä vaunulla, kun ulkoilman ja sisäilman lämpötilaero on 10 astetta niin sähköä menee kilowatti. Eikä se totuus varmaan tuosta kauas heitä tuon ajan vaunuissa.
Joo tämä on vannha 😁
Itse pitänyt vanhaa mätää Kafi 580 lämpöisenä 2 vuotta. Koskaan en ole tarvinnut kaasua kaveriksi. Ja lämpöä piisaa sen 24 helposti... Viritelty ohjaustaulu naksuttelee toista kilowattia sillon tällön 25 pakkasen alla. Minulla lisäksi 250w lattialämmitys...