Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
sipu:
;D ;D ;D ;D täs otannas näyttäis silt , et mä ja vippe ollaankin oikeit kummajaissii ...kun viihdytään ain siel mis tapahtuu ... ;D ;D ;D
Pekka:
Siisti, hiljainen ja sellainen alue mistä saa tuoretta leipää aamulla on hyvä.
Itse käytämme leirintäalueita nukkumiseen niin ei siellä paljon ohjelmaa kaipaa.
Hyviä yöunia enemmänkin.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 19.05.2011 kello on 22:37 ---Itse käytämme leirintäalueita nukkumiseen niin ei siellä paljon ohjelmaa kaipaa.
Hyviä yöunia enemmänkin.
--- Lainaus päättyy ---
Kunhan lapsille on puuhasteltavaa niin mitäpä sitä meidän kaltaiset vanhemmat muuta kaipaa...niin no, siistit huoltorakennukset.
Vaasassa viime juhannuksena vartiointi pelasi hyvin, metelöivä nuorisojoukko oli keskiyöllä saanut lähtöpassit. Sitä viinaa kun voi juoda hissuksiinkin. ::)
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 19.05.2011 kello on 22:08 --- ;D ;D ;D ;D täs otannas näyttäis silt , et mä ja vippe ollaankin oikeit kummajaissii ...kun viihdytään ain siel mis tapahtuu ... ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minun havaintojeni perusteella kuulutte suureen enemmistöön. Ainakin noita sosiaalivaanareita on meidänkin kausipaikka-alueella runsain mitoin ;) Itseasiassa, meidän vaunukunta edustaa lähes ainoaa epäsosiaalivaanarip orukkaa :o
pekauppi:
Peesaan Perho-ukkoa vaikka viihdynkin myös alueilla jossa on palvelut kohdallaan... Kaikki käy lähestulkoon ja vaunussa/autossa on pyörät joilla voi aina äänestää...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta