rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.  (Luettu 13536 kertaa)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:00
  • Epsoo
Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
« Vastaus #15 : 19.05.2011 kello on 20:09 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
« Vastaus #16 : 19.05.2011 kello on 20:14 »
Kapsiltako?
  Ei,vaan Ylläksen Luosun kylän Pitkäjärveltä,rauhallinen erämaa paikka !

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
« Vastaus #17 : 19.05.2011 kello on 20:36 »
Mä ahdistuisin myös keskellä ei mitään..tosin voisin kyl päivän, ehkä kaks olla jossain, ei missään, mut sit sosiaalinen minä alkaa kapinoimaan ja mars matkaan ihmiste ilmoille kiitos.


kait tuo ihmisten kaipuu on jo kotoota lähtösin , kun meitikii ol aika lauma siel koton ja joku ain höpiämäs , jot ei ossaa ol kauaa erakkon , ku jo kaipaa toisten luokse ...ja nois leiripaikois ei tarvii yksin höpistä ko ain saa juttuseuraa  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
« Vastaus #18 : 19.05.2011 kello on 21:42 »
Yksi hyvä paikka on ehdottomasti Kopparö. ;) ;D Sieltä löytyy kaikki ylläoleva.

Ääni tälle  :D
Yhdyn lauseisiin. ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:46
Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
« Vastaus #19 : 19.05.2011 kello on 21:52 »
Epäsosiaalisen vaanarin näkökulmasta hyvä leirintäalue on sellainen, jossa löytää oman rauhaisan nurkkauksensa, siellä eivät viihdy bilevaanarit eikä musiikki raikaa läpi yön. Se on paikalla jossa on hyvää ulkoilumestaa ympärillä, eikä siitä vedestäkään ole haittaa. Hyvä leirintäalue on myös auki talviaikaan ;)

Ylläolevan perusteella monet leirintäalueet ovat loisto-alueita talviaikaan ja muutenkin sesongin ulkopuolella, mutta ehdottomia no-go paikkoja kesäaikaan. Esimerkkinä tästä vaikka tuo Keskisen Onnela.

Epäsosiaalinen vaanari hakeutuu vaikkapa noihin kansallispuistoihin . Ne on vaan nykyään agregaattieläkeläis ten täyttämiä, niin ettei työläisen aikatauluilla perjantaina enää ole mitään saumaa löytää tyhjää nurkkausta.
Hengenheimolainen..  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
« Vastaus #20 : 19.05.2011 kello on 22:08 »
 ;D ;D ;D ;D täs otannas näyttäis silt , et mä ja vippe ollaankin oikeit kummajaissii ...kun viihdytään ain siel mis tapahtuu ...  ;D ;D ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.09.2023 kello on 17:48
Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
« Vastaus #21 : 19.05.2011 kello on 22:37 »
Siisti, hiljainen ja sellainen alue mistä saa tuoretta leipää aamulla on hyvä.
Itse käytämme leirintäalueita nukkumiseen niin ei siellä paljon ohjelmaa kaipaa.
Hyviä yöunia enemmänkin.

  • Vieras
  • Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
    « Vastaus #22 : 20.05.2011 kello on 06:33 »
    Itse käytämme leirintäalueita nukkumiseen niin ei siellä paljon ohjelmaa kaipaa.
    Hyviä yöunia enemmänkin.

    Kunhan lapsille on puuhasteltavaa niin mitäpä sitä meidän kaltaiset vanhemmat muuta kaipaa...niin no, siistit huoltorakennukset.

    Vaasassa viime juhannuksena vartiointi pelasi hyvin, metelöivä nuorisojoukko oli keskiyöllä saanut lähtöpassit. Sitä viinaa kun voi juoda hissuksiinkin. ::)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:18.04.2023 kello on 21:42
    Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
    « Vastaus #23 : 20.05.2011 kello on 09:13 »
    ;D ;D ;D ;D täs otannas näyttäis silt , et mä ja vippe ollaankin oikeit kummajaissii ...kun viihdytään ain siel mis tapahtuu ...  ;D ;D ;D

    Minun havaintojeni perusteella kuulutte suureen enemmistöön. Ainakin noita sosiaalivaanareita on meidänkin kausipaikka-alueella runsain mitoin ;) Itseasiassa, meidän vaunukunta edustaa lähes ainoaa epäsosiaalivaanarip orukkaa :o

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 5.02.2022 kello on 21:05
    • Herrasmies kalavaanari
    Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
    « Vastaus #24 : 20.05.2011 kello on 09:35 »
    Peesaan Perho-ukkoa vaikka viihdynkin myös alueilla jossa on palvelut kohdallaan... Kaikki käy lähestulkoon ja vaunussa/autossa on pyörät joilla voi aina äänestää...

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 14:24
    Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
    « Vastaus #25 : 20.05.2011 kello on 12:11 »
    Minun havaintojeni perusteella kuulutte suureen enemmistöön. Ainakin noita sosiaalivaanareita on meidänkin kausipaikka-alueella runsain mitoin ;) Itseasiassa, meidän vaunukunta edustaa lähes ainoaa epäsosiaalivaanarip orukkaa :o

    Sosiaalivaanarit hakeutuvat yleensä alueille ja tapahtumiin. Itse olen tainnut yöpyä varsinaisella leirintäalueella n. 7 vuotta sitten, (SFC alue Kellossa) ja lisäksi 2 kertaa maksullisilla matkaparkeilla viime kesänä, Venetsiassa ja pienessä kylässä etelä Italiassa. Meillä kulkee 2 kaissaa ja koira mukana, jo se rajoittaa paljon paikkavalinnoissa. Kaikki eläimet haluavat ulkoilla vapaina ja syvällä puskissa kaukana asutuksesta tämä onnistuu. Vesistö vieressä ei ole haitta, päinvastoin.


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
    « Vastaus #26 : 20.05.2011 kello on 12:43 »
    Sosiaalivaanarit hakeutuvat yleensä alueille ja tapahtumiin. Itse olen tainnut yöpyä varsinaisella leirintäalueella n. 7 vuotta sitten, (SFC alue Kellossa) ja lisäksi 2 kertaa maksullisilla matkaparkeilla viime kesänä, Venetsiassa ja pienessä kylässä etelä Italiassa. Meillä kulkee 2 kaissaa ja koira mukana, jo se rajoittaa paljon paikkavalinnoissa. Kaikki eläimet haluavat ulkoilla vapaina ja syvällä puskissa kaukana asutuksesta tämä onnistuu. Vesistö vieressä ei ole haitta, päinvastoin.



    miten nuo teitin kisulit siel ulkon sit kulkevat .. etteivät joudu hukkaan ... ovatko vain siinä leirin kupeessa ? meitin kisulit eivät kulje hihnas ja sillä en uskalla niit kuljettaa mukan .. tai no isäntä ei kyl anna niiden edes katsoo tuot tupa-autoo päin ...mut ois huomattavasti helpompaa lähteä heitin kans yhteisel retkel , jos luottais ,etteivät joutuis kadoksiin .. just sen takia  kotiin vain ain hoitajaa sit hommataan ..sillä ei kovin pitkiä matkoja voidakkaan tehdä , kun ain ei natsaa toi hoitaja justka .. meitin oskari kyl kulki ympäri suomenmaan lappit ja kaik paikat kierelletiin , mut sit olikin asuton ja vaunun tiivisteet hiukkasen raapitut , jos oltiin jossain vieraas paikas .. ei kyl tullut edes hihnas ulos ,eikä vapaanakaan .. ja tutuis paikois kuten maalla sai olla ulkona mielin määrin , mut oli ulkosiisti ja pyysi hiekkalaatikolle asialleen .. ja sen laatikon piti ol vesas .. ei auttanut , jos nostin sen looran  ulos ..vessaan vain niin kuin me muutkin .. nyt oskari on jo ollut kisulien taivaas toistakyt vuotta :(

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:31
    • seniori
    Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
    « Vastaus #27 : 20.05.2011 kello on 15:31 »
    Yleisille leirintäalueille me emme oikein sopeudu, vaimoni ja minä.

    Turvavälit ovat nähkääs liian pienet. Kerronpa …

     - Vaimo on niin kaunis että oikein hävettää. Ukot, keski-ikäiset ja nuoretkin miehet keksivät syitä kulkea ihan meidän vieritse. Muka autoa katselemassa (komea on sekin) ja kyselemässä vaikka sun mitä. Jos vaimo ottaa aurinkoa niin nurmikon leikkaajatkin pörräävät lähemmäksi. Niitä ei voi hätistellä poiskaan, kun vaimo saattaa käskeä kipakasti olemaan hiljaa ja hakemaan jäätelö kioskilta. Eivät älyä poistua vihjeen saatuaan, perskele.

     - Koira on niin suloinen että kaikki lapset ja mummot ovat kyselemässä rotua ja ikää. Niitä täytyy varotella ja temppuja teetättää koko ajan. Ja namusia tarjoilla.

     - Niin, allekirjoittanutta ei sitten, uskokaa pois, naiset jätä rauhaan. Keinuttelevat lanteitaan kävellessään korkokengissään milloin minnekin päin ja utelevat, että mistä kaukaa ja tullaanko tanssiloihin illalla. Siinä syttyy perheriita. Jos karjuu normaalisti tulevat naapurit vielä lähemmäksi ja siinä saattaa päre palaa.

     - Ruokaa kun laitetaan naapurit alkavat kuolaamaan ja tulevat pahalle päälle. Olvi-oluestakin ovat kateellisia. Nauti sinä nyt sitten leirintäalueen soliaalikoista.

  • Vieras
  • Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
    « Vastaus #28 : 20.05.2011 kello on 15:44 »
    Yleisille leirintäalueille me emme oikein sopeudu, vaimoni ja minä.

    Turvavälit ovat nähkääs liian pienet. Kerronpa …

     - Vaimo on niin kaunis että oikein hävettää. Ukot, keski-ikäiset ja nuoretkin miehet keksivät syitä kulkea ihan meidän vieritse. Muka autoa katselemassa (komea on sekin) ja kyselemässä vaikka sun mitä. Jos vaimo ottaa aurinkoa niin nurmikon leikkaajatkin pörräävät lähemmäksi. Niitä ei voi hätistellä poiskaan, kun vaimo saattaa käskeä kipakasti olemaan hiljaa ja hakemaan jäätelö kioskilta. Eivät älyä poistua vihjeen saatuaan, perskele.

     - Koira on niin suloinen että kaikki lapset ja mummot ovat kyselemässä rotua ja ikää. Niitä täytyy varotella ja temppuja teetättää koko ajan. Ja namusia tarjoilla.


     - Niin, allekirjoittanutta ei sitten, uskokaa pois, naiset jätä rauhaan. Keinuttelevat lanteitaan kävellessään korkokengissään milloin minnekin päin ja utelevat, että mistä kaukaa ja tullaanko tanssiloihin illalla. Siinä syttyy perheriita. Jos karjuu normaalisti tulevat naapurit vielä lähemmäksi ja siinä saattaa päre palaa.

     - Ruokaa kun laitetaan naapurit alkavat kuolaamaan ja tulevat pahalle päälle. Olvi-oluestakin ovat kateellisia. Nauti sinä nyt sitten leirintäalueen soliaalikoista.


    Älä hyvä mies välitä, kauneus on katoavaista. Ja siksi toiseen ne lemmikit kuolevat meihin ihmisotuksiin nähden kovin nopeasti. Tuosta tietysti selviää helposti kun ottaa uuden lemmikin. Hommahan on nimittäin niin, etteivät ihmiset sinällänsä rakasta mitään tiettyä yksilöä vaan luontokappaleita yleensä.

    Mutta onneksi on aika joka parantaa haavat ja ennen kuin huomaatkaan olet päässyt noista "vaikeuksistasi" ::)

    « Viimeksi muokattu: 20.05.2011 kello on 15:50 »

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 7.04.2017 kello on 21:22
    Vs: Mistä hyvä leirintäalue on tehty.
    « Vastaus #29 : 23.05.2011 kello on 22:50 »
    Älä hyvä mies välitä, kauneus on katoavaista. Ja siksi toiseen ne lemmikit kuolevat meihin ihmisotuksiin nähden kovin nopeasti. Tuosta tietysti selviää helposti kun ottaa uuden lemmikin. Hommahan on nimittäin niin, etteivät ihmiset sinällänsä rakasta mitään tiettyä yksilöä vaan luontokappaleita yleensä.

    Mutta onneksi on aika joka parantaa haavat ja ennen kuin huomaatkaan olet päässyt noista "vaikeuksistasi" ::)



    Juuri näin  ;D ;D