Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Se on siinä.

<< < (2/3) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 19.05.2011     kello on 13:24 ---Aivan oikein, sinne ylös. Vedethän valuu etelän suuntaan alaspäin!  ;D

--- Lainaus päättyy ---
  Vai pitäiskö lähteä ennen ,ajaa Kiilopään huipulle !!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.05.2011     kello on 13:17 --- Voi voi pojjat...Jussina Lappiin !! :) :)

--- Lainaus päättyy ---

Minun jälkeeni olkoon vasta vedenpaisumus ::)

Vasta eilen sovittiin kaverin kanssa lähdöstä Ruottiin. Menemme veneen kanssa sinne Arjeblokin takamaille, Piteojoki ja siihen laskeviin vesistöihin. Ensin kyllä saatetaan pyörähtää Norjan puolella hiukka juksahommissa, lähinnä miehistä kuin kalavehkeistäkin löysät pois. Lähtöpäivä lyötiin 27.5 ja olkaa ihan huoleti, sitä ennen ei taida olla muuta maata järisyttävää kuin Keuruulle menevät Kevätpöhisijät :D

Duster:
Onhan noi mualimanlopun ennustajia ollu mualiman sivu, mut eip kukkaa oo oikiaan viel osunna. Raamattuun nuoki epelit viittaavat, mut siel Raamatus kyl seleväst sanotaan ettei sitä mualimanlopun päivää tiiä ko ite Jumala

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 19.05.2011     kello on 13:45 ---Minun jälkeeni olkoon vasta vedenpaisumus ::)

Vasta eilen sovittiin kaverin kanssa lähdöstä Ruottiin. Menemme veneen kanssa sinne Arjeblokin takamaille, Piteojoki ja siihen laskeviin vesistöihin. Ensin kyllä saatetaan pyörähtää Norjan puolella hiukka juksahommissa, lähinnä miehistä kuin kalavehkeistäkin löysät pois. Lähtöpäivä lyötiin 27.5 ja olkaa ihan huoleti, sitä ennen ei taida olla muuta maata järisyttävää kuin Keuruulle menevät Kevätpöhisijät :D

--- Lainaus päättyy ---

juu kyllä kuuluu ... ja näkyy Keuruunpöhisijät .. jot jos sinne kantautuu ääni .. niin tiedät et Pöhisijät ovat taas äänes  ;D ;D ;D

JJJ:
Ei sitte tullutkaan, ainakin minä olen vielä täällä. Perskuta kun jätin varmuuden vuoksi laskutkin maksamatta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View