Tekniikkakeskustelut > Projektit

Mätä Piccolo projekti.

<< < (19/21) > >>

turhapuro:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 20.11.2015     kello on 22:16 ---http://www.tuulissuonrautavarasto.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=353&category_id=121&option=com_virtuemart&Itemid=90
Eikö nuo levyt kannata selvittää ensin ennenkuin tekee uusia sovellutuksia

--- Lainaus päättyy ---

Toki, ja 1,5x3 arkilla pääsee jo kohtuuvähillä saumoilla. Mutta tuohan on sileää joten peilailee varmaan reilusti valmiissa seinässä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kankuu - 20.11.2015     kello on 21:36 ---No painosta sen verran että varmasti tulee tippumaan melko paljon kun vertaa noihin entisiin likomärkiin vanereihin :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Painoa pitää verrata alkuperäiseen kuivaan rakenteeseen. Jos tekee auton kanssa noin ison homman, eikö olisi hyvä jos auto olisi edelleen oikeasti tieliikennekelpoine n. ;)

velnum:
Olen Oulan kanssa samaa mieltä, Esimerk. Cloun, Counliner   , Arto ja Nisenman on alumiini pinnoilla tehty todella laadukkaita ja arvostettuja matkailuautoja saksata .

Toi lasikuidutus ja materiaali ja ulkopuolinen työ alkaa sitten maksamaan,  veikkaisin että tulee kalliimmaksi kun alumiini pinnalla itse toteutettu. ::)

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: velnum - 21.11.2015     kello on 10:18 ---Olen Oulan kanssa samaa mieltä, Esimerk. Cloun, Counliner   , Arto ja Nisenman on alumiini pinnoilla tehty todella laadukkaita ja arvostettuja matkailuautoja saksata .

Toi lasikuidutus ja materiaali ja ulkopuolinen työ alkaa sitten maksamaan,  veikkaisin että tulee kalliimmaksi kun alumiini pinnalla itse toteutettu. ::)

--- Lainaus päättyy ---
Maalaa ainakin osittan puolihimmeällä maalilla .
Kyllähän nuo pullistelee ja peilailee uudemmatki autot .
Ja tarvitseeko siitä ikuista tehdä siitä autosta .
Sellaista kun ei tahdo olla .

kankuu:
Ei ikuista ole tarkoituskaan tehdä, mutta ei myöskään heti kiinnosta alkaa samaa hommaa tekemään.  ;) Noi oulaan ehdottamat pellit vaan on pituudeltaankin jo lyhyet :/
Tätä hommaa kun olin aloittelemassa näin torilla myynnissä 2mm lasikuitulevyä 2m leveä ja 30m pitkä rulla ja kun sitä aloin kyselemään niin oli jo myyty. Nyt oon yrittänyt samanlaista metsästää, mut ei oo näkyny. Tollaista kun löytäis jostain järkihintaan niin vois olla mukava tehdä. Tai sit voishan se alumiiniakin olla jos 2m rullassa löytäis?!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View