Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Jarrusylinterit jumittaa.

<< < (5/6) > >>

Pekka:
Rumpujarrut tässä yksilössä vissiin oli.
Joskus oon takajarrujen kanssa tapellessa sitten vaihtanu jarrurummut vasemmalta oikealle ja päinvastoin. Tukkoon menneisiin jarruputkiin en ole ikinä törmänny.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 19.05.2011     kello on 22:33 ---Rumpujarrut tässä yksilössä vissiin oli.
Joskus oon takajarrujen kanssa tapellessa sitten vaihtanu jarrurummut vasemmalta oikealle ja päinvastoin. Tukkoon menneisiin jarruputkiin en ole ikinä törmänny.

--- Lainaus päättyy ---
Mun fiatissa vm 89 oli takajarruissa jarruletkut,ei saatu jarrua toiselta puolelta pitämään millään.Päätettiin kuitenkin vaihtaa letkut molemmin puolin kun ne oli hiukka rapistuneet.letkun vaihdon jälkeen jarrut pelas niinku pitikin.Syykin selvisi: letkun sisälle oli ajan saatossa tullut palkeenkieli joka tukki letkun kun sinne tuli painetta,muuten sieltä jarrunesteet valu niinkun pitikin

Turhan Höpöttäjä:
Voi, viddu. Jarrut ei korjaantuneet. Menin Iveco huoltoon ja kerroin murheeni, että en saa toiseen takaseen millään riitävästi tehoa. Aikamme kun asiaa puitiin, niin työnjohtaja sanoi että pakkohan sen on nuiden korjausten jälkeen pelata. Pois lähtiessä hän kysyi, mitkä arvot katsastusmies sai niistä taka jarruista. Kerroin että oikea puoli 9kN ja vasen 4kN, johon hän sanoi että, hyvin se 4kN:n puoli pelaa mutta se 9kN:n puoli on liian tehokas, vika on siellä tehokkaammalla puolella, eikä "heikommalla" puolella.
         No niin, selvisihän se mysteeri. Uudet jarrurummut ja jarrukengät tilattu. Uusinta näyttö katsastuksessa maksoi 20e, sitten 5e ja nyt on ilmaista. Voi VIDDUJEN KEVÄT.  :o

Rölli:
eli normaalivika... pikkasen tihkunut jarrunestettä männän tiivisteestä, se aiheuttaa parantuneen pidon rummun ja kengän väliss.... näiss jenkki häristimissä tosi yleinen ongelma... Korjaantuu kun pillillä polttaa rummun pinnan ja jos kengissä pintaa ni hioo puol millii pois...

Ossi66:
Olishan niiden katsastusasemalla pitänyt osata kertoa sama asia, ettei asiakkaan tarttee korjata ehjää jarrua kolmeen kertaan :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View