Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Jääkaapin saranan kiristys?

<< < (3/3)

seppoko:
Kiitos. Tuon näköinen se on minunkin kaappini. Huomenna tutustumaan tarkemmin.

seppoko:
"Huominen" on tullut ja mennyt, siis päätän tämän kyselyn.

Saamani ohjeen mukaan, paneeli lähti irti. Saranan ruuvin kiristys tosi hankalassa paikassa, mutta sain vähän tiukattua. Lisäksi rakensin ovelle avautumisreunaan tuen. Siinä reunassa on oven alapuolella vaihtoehtoista saranointia varten alasaranan kaapin rungossa oleva "saranalehti". Siinä on pieni muovi, mutta sen ja oven väliin jäi vielä ilmarako. Täytin tuon ilmaraon teipillä.  Se tukee nyt ovea sen ollessa kiinni. Jospa se nyt pysyisi ainakin paremmin ryhdissään.

88k5:
Mietin ja luin pariin kertaan mistä kyse.  :D

Joo, tosiaan, jos kätisyyden vaihtaa, ei tarvitse kuin yläsaranarauta vaihtaa toiselle puolelle. Alasaranaraudat on vakiona molemmilla puolilla - vain muovinappi vaihtaa toiselle puolelle, jos kätisyyden vaihtaa..

Itse olen kyllä pitänyt "rajana", jos ovea sulkiessa vastaa aavistuksen siihen muovinappiin ovesta pitää keventää tavaraa  :)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 19.08.2015     kello on 22:29 ---Mietin ja luin pariin kertaan mistä kyse.  :D

Itse olen kyllä pitänyt "rajana", jos ovea sulkiessa vastaa aavistuksen siihen muovinappiin ovesta pitää keventää tavaraa  :)

--- Lainaus päättyy ---

Varmasti noin. Mutta kun en ole varma, sainko riittävän kireälle sen "löysän" saranan, niin nyt ei anna periksi niin helposti. Oven toleranssi kaapin runkoon on erittäin pieni ja sehän oli se alkuperäinen ongelma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View