Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
5-henkinen perhe + koira + talvi = mission impossible?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 9.08.2015 kello on 22:22 ---
Mutta puoli-integroiduissa se taitaa aina tukkia pöytäryhmän ja joskus ovenkin. En tosin ole muutenkaan ikinä ymmärtänyt tuon kopromissikorin suosiota. Tai no, onhan se halvempi kuin oikea kori.
Lähetetty minun SM-A300FU laitteesta Tapatalkilla
--- Lainaus päättyy ---
Minulle se oli ehdoton vaatimus takavedon lisäksi. En vaan tykkää täysintegroiduista ja kun kaksin liikumme autossa on selkeästi ohjaamo ja asuinosa. Jos useampi henkilö kulkusi mukana tilanne olisi tietty toinen, nyt lyödään väliverho ohjaamon ja asuinosan välille ja talvella lasit ja ovet peittävä keulapeite. Alaslaskettava vuode toimii parhaiten täysintegroidussa ja puoli-integroidussa se on yleensä kyllä aika toivoton.
Catiska:
Me liikutaan myös pääosin kaksistaan. Joko vaimon tai sitten pojan kanssa. Olen kyllä itse nauttinut integroidun keilan tarjoamasta ilmavuudesta vs peltikeula. Antaa lisää tilaa ja vaihtoehtoja istumiseen. Telkkaria katsoessa on mukava istahtaa etujakkaroille, kallistaa selkänojat ja nostaa jalat sohvaryhmälle...
Lisäksi talvella kaulakin on lämmin mikä on minulle hyvin tärkeä asia. Sitä peltikeula ei oikeasti tarjoa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 9.08.2015 kello on 23:31 ---Lisäksi talvella kaulakin on lämmin mikä on minulle hyvin tärkeä asia. Sitä peltikeula ei oikeasti tarjoa.
--- Lainaus päättyy ---
Peltikeulaisessa on peltiovet, intekroidussa jotain muuta. Senverran siinä on eroa.
Catiska:
Tuplalasit sivuilla ja oven/ikkunoiden ympäristö myös eristetty. Samoin oven syvennys. Myös kojelaudan alusta on eristetty, samoin ilmaputket kojelaudalle. Noista kertyy jo aivan huomattava ero. Lisäksi ainakin minulla on tuulilasissa lämpösäteilyä takaisin heijastava alumiinikalvo joka toimii myös lämmitysvastuksena.
88k5:
Tottakait integroitu ohjaamoltaan hakkaa talviominaisuuksiss a muut variantit - tosin hinnassahan tuokin asia on huomioitu 8)
Onhan se iso tuulilasi iso lämmönhukka ilman peitettä, mitä usein on sitten korvattu toisella lämppärillä. Tuntuu vaan aika tuhlailulta, että tarvitaan yli 11kW lämmitystehoa koppiin.. Mutta sellainen kait pitäis seuraavaksi laittaa kunhan integroidusta löytyisi nuorisolle kerrossängyn korvike - löytyykö sopu etulaskuvuoteella :-X
Mahtuuko noissa petarit, peitot ja tyynyt olemaan yläasennossa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta