Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2470 käynnistyy kylmänä hyvin mutta lämpimänä huonosti
jiipee62:
Minulla tekee saman akulla. Lähtee iloisesti lämmittämään ja nostaa lämmön kiltisti pyydettyyn. Kun pitäisi lähteä uudemman kerran ei sytykkään. Jos on verkkovirrassa toimii moitteetta. Mitattu jännite pannulta, ei mainittavaa häviötä kun sytyttää. Oisko hehku jo tiensä päässä kun pieni laturin antama jännitteennousu auttaa, vai mikä? Pannu ollut käyttämättä kymmenkunta vuotta. Nyt toimi kiltisti reilun viikon kaasulla piuhan päässä, paitsi sitten kun reissuun piti lähteä oli vesitermostaatti poikinut... Pelkän akun varassa ei mene koko yötä.
Knaus-90:
--- Lainaus käyttäjältä: jiipee62 - 5.09.2015 kello on 23:12 ---Minulla tekee saman akulla. Lähtee iloisesti lämmittämään ja nostaa lämmön kiltisti pyydettyyn. Kun pitäisi lähteä uudemman kerran ei sytykkään. Jos on verkkovirrassa toimii moitteetta. Mitattu jännite pannulta, ei mainittavaa häviötä kun sytyttää. Oisko hehku jo tiensä päässä kun pieni laturin antama jännitteennousu auttaa, vai mikä? Pannu ollut käyttämättä kymmenkunta vuotta. Nyt toimi kiltisti reilun viikon kaasulla piuhan päässä, paitsi sitten kun reissuun piti lähteä oli vesitermostaatti poikinut... Pelkän akun varassa ei mene koko yötä.
--- Lainaus päättyy ---
Jos piuhan kanssa toimii, niin eiköhän akku ole syypää.
jiipee62:
Pannulta mitattu jännite akkukäytössä sytyttäessä yli 12v eikä syty. Akku on uusi exide.
Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: jiipee62 - 5.09.2015 kello on 23:38 ---Pannulta mitattu jännite akkukäytössä sytyttäessä yli 12v eikä syty. Akku on uusi exide.
Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla
--- Lainaus päättyy ---
Käy akun ja ohjauspaneeli sekä pannun liittimet läpi, jossain on kontaktihäiriö. http://karavaanari.org/index.php/topic,11.msg55.html#msg55
jiipee62:
Täytyy vielä katsoa ne, temusin panelin takana ennen reissuunlähtöä ja saattoihan siellä jotain liikkua. Noi vanhat abikot kun on yllättävän herkkiä murtumaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta