Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Heren tulevaisuus
retkeilijä:
Olen käyttänyt Nokian Hereä tähän saakka tarvittaessa. Siinä on niin mukavan huvittavasti neuvova suomalainen naisääni. Nyt uudessa kännykässä on sekä Here että Google Maps ja voisin kokeilla kartat sovellusta kesän mittaan.
Huvikseni en viitsi harjoitella, sitten vasta kun olen eksyksissä. ;D
Pena10:
Pääsääntöisesti käytän Google Mapsiä ja tois sijaisesti Hereä.
Molemissa häiritsi suunnattomasti kameravalvonnan toimimattomuus ja googlessa nopeusnäytön puuttuminen, joten olen ottanut lisäksi käyttöön
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.telkka&hl=fi
Joka lisää navigaatoreihin puuttuvat osat.
Tuolla yhdistelmällä saa täydellisen navigoinnin käyttöönsä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Pena10 - 13.04.2016 kello on 13:14 ---Tuolla yhdistelmällä saa täydellisen navigoinnin käyttöönsä.
--- Lainaus päättyy ---
Siis siellä missä mobiilidata ilmaista , kun haluaa kartat offlineen niin vain HERE / ostettava karttasovellus laitteeseen
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.04.2016 kello on 14:14 ---kun haluaa kartat offlineen niin vain HERE / ostettava karttasovellus laitteeseen
--- Lainaus päättyy ---
Ei tarvitse ostaa, kun ilmaisiakin on tarjolla. Ja vieläpä tarkemmilla kartoilla.
Esimerkkinä Tampereen keskusta (ylempänä Here, alempana Navmii:n käyttämä kartta):
K.E.V:
Harvemmin tulee Tampesterissa käytyä, enemmän tärkeätä on ihan tuolla muuallapäin Eurooppaa
Lisäksi tärkeämpää oikea opastus jossain hevonkuusessa kuin Rossojen tms näkyminen kartassa, tai bussipysäkkien.
Tässä MS Kartat
Tässä Here
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta