Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Takanurkan vaneri pettänyt
Johnny88:
Justiin :( Ei ainakaa seinässä eikä sisältäpäin katsottuna takanurkassakaan märkyyttä tunnu, tapettienkin pitäisi reagoida heti tummumalla kosteuteen. Tiiä sitten mitä sielä seinän sisällä kytee.. :/
mjo33400:
Jos vaunu on Solikka niin tapetin läpi ei tieto ongelmasta tule ja kyllä se siellä seinässä on.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.07.2015 kello on 21:25 ---Jos vaunu on Solikka niin tapetin läpi ei tieto ongelmasta tule ja kyllä se siellä seinässä on.
--- Lainaus päättyy ---
Käsittääkseni Knaus, muurahaiskeskustelu ssa kävi ilmi.
ÄLä vielä kirvestä heitä kaivoon, voi olla että on uittanut sisältä, jolloin isompi remontti, mutta kun tuota sinun kuvaa katsoo niin se pelli siellä kuvan oikeassa reunassa näyttää liian lyhyeltä, joten on voinut uittaa sieltäkin. Nuo pellit näyttää muutenkin vähän erikoiselta. Onko se kulma osunut johonkin.
Soliferin tapetti ei kyllä näytä pihalle mitään eikä edes kosteusmittauskaan. Vesi juoksi tässä kulmassa, kosteusmittaus ja tapetti ok. Kosteusmittaustodis tus näytti tuosta kulmasta kosteutta alle 10 %, vaikka vesi juoksi vanerin alla. Tuo soliferin tapetti on niin tukevan tekoista ja hyvällä liimalla laitettu vaneriin, että kosteus ei siitä läpi tule. Vanerin päällimmäinen pinta on edelleen tapetissa kiinni. Lattiavanerin kulma oli ehjä, eikä lattiavanerin kulmassa ollut mitään ongelmaa, vähän pinta kosteutta.
Johnny88:
Joo vaunu on vanha Knaus. Itse en ole vaunua kolhinut, vaunu on ollut minulla 4kuukautta. Edellisen omistajan kanssa juttelin taannoin, kertoi että oli tehnyt vaunuun täyden remontin ja vaihtanut tapetit joiden PITÄISI reagoida kosteuteen. Voin huomenna päivänvalossa napata pellistä kuvan. Kukahan tommosia korihommia korjaa? Itse asun etelä-Pohjanmaalla, eikä tuu mitää paikkaa mieleen jossa voisi vaunua käydä näyttämässä. Toisessakin nurkassa on pientä kulumaa, mutta ei lähellekään yhtä paha.
pamaus:
Menen tänään viikonlopuksi SFc Kalajärvelle, jos olet lähistöllä voin vilkaista kulmaa.
Ja Teuvalla vanha Kafi-miehet pitää vaunukorjaamoa, jotka vaihtaa vaikka koko seinän.
Ja huoltavat muutenkin vaunuja.
http://www.caravanpalvelu.net/
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta