Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Mistä ja millainen Inventteri?

<< < (9/11) > >>

Weicco:
Lämpötila on aika tarkka keittohomissa että saa hyvää tavaraa ;)

joo o:
Kuinka monelta on invertteri hajonnut "itsekseen" talven aikana?

Se on ollu minulla kytkettynä aurinkokennon säätimen ulosottoon ja virta intikasta siitä on ollut katkaistuna. Nyt kun koitin niin kerran vinkasee ja siihen hyytyy ilman kuormaa. Invertteri on 300 w.
Aurinkokenno pitää komiasti akut ladattuna.....sähkö a olis nyt yllin kyllin. :D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 12.04.2012     kello on 19:33 ---Nyt kun koitin niin kerran vinkasee ja siihen hyytyy ilman kuormaa. Invertteri on 300 w.

--- Lainaus päättyy ---

Arvauksena, sanoisin että joku konkista on kuivunut. Helppo (ja halapa) korjata osaavalle.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 12.04.2012     kello on 19:33 ---Kuinka monelta on invertteri hajonnut "itsekseen" talven aikana?

Se on ollu minulla kytkettynä aurinkokennon säätimen ulosottoon ja virta intikasta siitä on ollut katkaistuna. Nyt kun koitin niin kerran vinkasee ja siihen hyytyy ilman kuormaa. Invertteri on 300 w.
Aurinkokenno pitää komiasti akut ladattuna.....sähkö a olis nyt yllin kyllin. :D

--- Lainaus päättyy ---

99672 vastasikin jo syyhyn, mutta minua ihmetyttää se, että miksi se on kytketty kennosäätimeen, eikä suoraan akkuun. Ettei vaan säätimen ulostulo ole hajonnut.

joo o:
Jotta säädin mittaisi kaiken käytetyn sähkön ohjeessa kehoitetaan otamaan tarvittavat sähköt juuri noilta navoilta. Jos en sitten ole käsittänyt väärin. Mutta isopi intikka 1000 w on kyllä kytketty suoraan akun napoihin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View