Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Mistä ja millainen Inventteri?
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 19.05.2011 kello on 20:51 ---Pystyyhän se kahavin keittämään sillain, kuten mummuni teki. Ekana keitti veden kaasulla. ;) Sitten se kaato kahvipurujen läpi vähän vettä, että purut kostu kauttaaltaan, samalla tuli mukava tuoksu vaunuun.
--- Lainaus päättyy ---
Mikään ei voita kunnon nokipannu kahvia reissussa,(täytyy vaan olla paikka,mihin saa nuotion ) !
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 19.05.2011 kello on 20:51 ---Pystyyhän se kahavin keittämään sillain, kuten mummuni teki. Ekana keitti veden kaasulla. ;) Sitten se kaato kahvipurujen läpi vähän vettä, että purut kostu kauttaaltaan, samalla tuli mukava tuoksu vaunuun.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä ukki keittää veden vedenkeittimellä tai kaasulla ja suodattaa suoraan kuppiin. Itselle vähän vahvempaa ja emännälle miedompaa. Sakat ja suodatin roskikseen vielä suppilon huuhtaisu, se siinä. :D
Aakku:
Minä en enää pidä pannukahvista. Hyvällä kahvinkeittimellä saan hyvästä suodatinkahvista paljon aromirikkampaa. Olen kokeillut myös kaataa kiehuvaa vettä suodatinsuppilon kautta suoraan termariin. Ei ollut hyvää sekään.
Pannukahvi on kyllä minulle tuttua. Toistakymmentä vuotta sitä tuli juotua, ennen kuin suodatinkahvi ja keittimet tulivat markkinoille,
88k5:
Nyt kun tää meni kahvin keittelyksi, niin kysytään, että onko kellään kokemusta tällaisesta;
Kahvinkeitin
Vetoisuus 1l.
Säilyttää lämmön 2h.
Helppokäyttöinen.
Tila: Saatavilla
Hinta: 34,90 Euroa
Ideahan on; kuuma vesi sisään ja "mäntä" pohjaan - valmis :D Systeemillä on joku hieno nimi (unohtunut) :-\.. ihan juotavaa.
Olis vaan matkamallia ja termari - eikä sähköä tarvitse..
RR:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 19.05.2011 kello on 21:25 ---Nyt kun tää meni kahvin keittelyksi, niin kysytään, että onko kellään kokemusta tällaisesta;
Kahvinkeitin
Vetoisuus 1l.
Säilyttää lämmön 2h.
Helppokäyttöinen.
Tila: Saatavilla
Hinta: 34,90 Euroa
Ideahan on; kuuma vesi sisään ja "mäntä" pohjaan - valmis :D Systeemillä on joku hieno nimi (unohtunut) :-\.. ihan juotavaa.
Olis vaan matkamallia ja termari - eikä sähköä tarvitse..
--- Lainaus päättyy ---
Anoppi tykkää tehdä kahvinsa tuollaisella. Jonkin verran pehmeämpi maku minun mielestäni. Tulee nopeasti, mutta puruja tulee vähän kahvin sekaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta