Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Electrolux jääkaappi ei jää kaasulla päälle

<< < (3/9) > >>

ajuri:
Kylläpä osu ja upposi aloittelevan karavaanarille just eilen sama häiriö Onnelassa. En saannut jääkaappia lainkaan päälle kaasulla.
Samanen malli todennäköisesti ainakin noiden katkaisimien kuvauksien perusteella. Mulla kun ei itellä mitään hajua jääkaapin
huolloista mitä itse voi tehdä, niin olisiko jollain jotain vinkkiä opuksesta mityen esin tuon kaappi irroitetaan ja tehdään noita
putsauksia. Vaiko tarviiko lainkaan irroittaa koko kaappia huoltotyön toteuttamiseksi. Myös tuon valintapainikkeen irroitus kiinnostaisi. Nyt vielä viikko aikaa laittaa tuokin toimimaan ennen kun lähdetään pidemmälle lomalle. :(

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: AJURI - 10.07.2016     kello on 20:02 ---Kylläpä osu ja upposi aloittelevan karavaanarille just eilen sama häiriö Onnelassa. En saannut jääkaappia lainkaan päälle kaasulla.
Samanen malli todennäköisesti ainakin noiden katkaisimien kuvauksien perusteella. Mulla kun ei itellä mitään hajua jääkaapin
huolloista mitä itse voi tehdä, niin olisiko jollain jotain vinkkiä opuksesta mityen esin tuon kaappi irroitetaan ja tehdään noita
putsauksia. Vaiko tarviiko lainkaan irroittaa koko kaappia huoltotyön toteuttamiseksi. Myös tuon valintapainikkeen irroitus kiinnostaisi. Nyt vielä viikko aikaa laittaa tuokin toimimaan ennen kun lähdetään pidemmälle lomalle. :(

--- Lainaus päättyy ---
Laita kuvaa ulkopuolelta autosta, onko siellä huoltoluukuissa tilaa ja kamppeet esillä?
Se ratkaisee sen joutuuko kaappia ulkona käyttämään jos vika on liekissä tms.

ajuri:
Tässä pari kuvaa auton ulkopuolelta jääkaapin kohdalta. Sekä jääkaapista sisältä. Miten tuon saisi tutkittua itse. Vaiko pitääkö yrittää viedä johonkin korjattavaksi? Onko kaappi muuten sama mistä keskustelun Aloittaja mainitsi?

ajuri:
Sori kun nuo kuvat sirtsin sartsin. Pitää opetella hiukka vielä tän puhelimen käyttöä.  Thumb

88k5:
Itsellä kanssa Dometic (ex.nimi Electrolux) keväästä ja alku kesästä temppuili samoin, ettei kaasulle jäänyt. Ko. energiavalinnan merkkivalo hetken yrityksen jälkeen jäi vilkkumaan vikaa.. saman tekee kaasun loppuessa. Automaattisytkävehk eenä teki sen kerran yölläkin kun katkoo liekkiä termarin ohjaamana.

Mikä oli vikana? No, kaasuventtiilin messinkiset meltoontuneet liittimet..
Keväällä meni eka.. sormin puristamalla liitintä virtaa riitti, että veti, kipunoi ja liekki syttyi. Noista huoltoluukuista pienikätinen tekee korjaustoimet. Toisen uusin viime kuussa.. teräksiset abikot laitoin tilalle.
Alaluukun vas. ylänurkassa mulla on tuo kaasuventtiili piilossa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View