Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Järjetön vaunukuume, henkilömäärä 2+1

<< < (3/3)

Jukeli:
No itse asiassa eukko ei ole niin innostunut tästä harrastuksesta kuin minä (ja muksut). Itse kun tykkään käydä tuolla pohjoisessa (yksin) niin autolla on helpompi lähteä ja helppo pysähtyä minnevaan ja ottaa vaikka torkut. Vaunun ostan heti jos meinaan aloilleni jonnekkin jäädä... onhan niissä enemmän tuota tilaa kuin autoissa.  Jos nuo kulut autosta hirvittää niin meidän taloudessa on oltava 2 autoa. Itse ajan tuolla as.autolla kaikki ajot ja eukko toisella henkilöautolla. Ei sen toisen henkilöauton pitäminen ilmaista olisi. Tähän olen ollut tyytyväinen kun voin nukkua ne päikkärit vaikka kauppareissulla. :D

Tuo kerrossänkyvaunu olisi siitä hyvä jos se muksun kaveri tulee mukaan niin sillekin olisi vieraspeti valmiina. Autona minulla on alkovi malli jossa parisänky myös takana, niin ei tarvii ruokapöydällä kenenkään nukkua.
Toivottavasti löydät mieluisen. Tod.näk. se eka hankinta menee kumminkin vithuiks kun vasta siihen toiseen tietää millainen se olisi pitänyt olla... :D
Tai niin kävi itselle.

SilSam:
Eka hankinta on jo tehty keväällä 2014 ja se oli vaunu. Ei siinäkään nyt ylitsepääsemätöntä vikaa ole, mutta prameampaa tekis mieli...

Rauno:
Uuden Hobbyn sais tohon hintaan, meitä on ruvennut polttelemaan Hobby 545Kmf http://urly.fi/sOW ja käytiin sitä jo tossa Dortmundissa katsomassakin. Tuossa yksi tarjous mikä saatiin, on Aldella jos sellaista tarvitsee.

Hobby 545 KMF DE Luxe
Model 2016
Delivery time: within 10 days / 2 weeks
ALDE Heating
Floor-warming
TFT-panel
COC-papers
German tax 19%
Freight from the factory to oure company in Dortmund
21.109,00  EUR

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauno - 16.07.2015     kello on 09:54 ---
German tax 19%
Freight from the factory to oure company in Dortmund
21.109,00  EUR

--- Lainaus päättyy ---

Tuossakin näkyy yksi iso etu kotimaan hintaan - 5% pienempi alv  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View