Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 15.07.2015 kello on 10:51 ---
Liekö näissä "inaktiiviivesissa" edes kyse muutamastakaan tuhannesta, mutta kuitenki..
--- Lainaus päättyy ---
Oma mutu on että, niitä on huomattavasti enemmän. Me roikuimme jäseninä useita vuosia ja nykyään saan lehden avaamattomassa paketissa kaveriltani jolla ei ole ollut rekisteröityä kulkinetta vuosiin. Jäsenmaksu on kohtalaisen pieni ja menee maksuun muitten laskujen ohessa sen kummemmin ajattelematta onko jäsenyydelle perustelua.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 15.07.2015 kello on 14:23 ---Jäsenmaksu on kohtalaisen pieni
--- Lainaus päättyy ---
Tässä lienee se syykin miksi jäsenmäärä (tai ainakin jäsennumerot) kasvaa noinkin rajua tahtia. Meinaan jos hintaero ei-SFC on luokkaa 10€ per yö, niin montaa yötä ei tartte leirintäalueella oleskella kun on jo jäsenmaksu "tienattu" 8)
Oulaa:
Sori oftopikki !
Siis onko siellä SF:ssä se mun vanha numero,joku 13 vai 17 tuhatta ja rapiat , uudistettavissa jos liittyisin taas jäseneksi ?
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 15.07.2015 kello on 18:21 ---Sori oftopikki !
Siis onko siellä SF:ssä se mun vanha numero,joku 13 vai 17 tuhatta ja rapiat , uudistettavissa jos liittyisin taas jäseneksi ?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä jos liityt takaisin sfc jäseneksi niin saat vanhan sfc numerosi myös käyttöösi.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 15.07.2015 kello on 18:25 ---Kyllä jos liityt takaisin sfc jäseneksi niin saat vanhan sfc numerosi myös käyttöösi.
--- Lainaus päättyy ---
Huhua kylläkin olen kuullut, että eivät toimistossa etsisi, jos et tiedä sitä. Toivottavasti vain huhua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta