Tekniikkakeskustelut > Projektit
LMC 6400
puuhateme:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 19.07.2015 kello on 05:17 ---aikamoni ;D eli käytännössä kaikki auton ja vaunun valmistajat tossa ikäluokassa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
;D jep. mut meinasin näit projekti härveleitä ;D ;D
velnum:
;D Moi näyttää toi lmc ja ainakin minulla olevan suoraa astin kotelo olevan jatkuvan veden ja kuraroiskeen armoilla kannattaa vetää
pohjaan pitaan ulkopuolelle vahvat eristemassat. Mitä tulee noihin runkorakenteisiin jokainen voi tehdä oman mielensä mukaan mitä katsoo tarpeeliseksi. Thumb
puuhateme:
--- Lainaus käyttäjältä: velnumm,avartaa kuvalla - 19.07.2015 kello on 09:40 --- ;D Moi näyttää toi lmc ja ainakin minulla olevan suoraa astin kotelo olevan jatkuvan veden ja kuraroiskeen armoilla kannattaa vetää
pohjaan pitaan ulkopuolelle vahvat eristemassat. Mitä tulee noihin runkorakenteisiin jokainen voi tehdä oman mielensä mukaan mitä katsoo tarpeeliseksi. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
samalla lailla toi mullakin saa roiskeita auton alta. täytyy varmaan laittaa hyvät massat.
mitäs levyjä porukka suosii sisä pintoihin?
Jakelfin:
Poppelivaneria kait ne originaalit on, minusta mulla matkaajassa puulaatu muistutti tammea, en tiedä mitä se sitten oli. Lähes kaikki kuitenki käyttää koivuvaneria, 4mm seinissä/katossa ja 6mm lattiassa. Hyvin toimii ja saatavuus hyvä.
puuhateme:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta