Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Infon saitti kaatunut
0yxxy0:
Eilen aukesi kerralla, varmaankin saman istunnon aikana kokelin jonkun kerran mutta silloin erroria pukkasi. Nyt uudella istunnolla/ koneen käynnistämisen jälkeen sai päivitellä, mutta aukesi kuitenkin.
JPVäisänen:
Ja taas kumossa??? ainaki mulla
Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: ""
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
K.E.V:
Sen viime seisokin jälkeen toiminut päivittäin ihan normaalisti. Eli jos muistaa F5 napin joskus, ei probleemaa
JPVäisänen:
--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 11.08.2011 kello on 12:45 ---Ja taas kumossa??? ainaki mulla
Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: ""
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
--- Lainaus päättyy ---
Lainaampa tässä itteeni..tais olla mulla vika omissa yhteyksissä äsken...tai täsä työläppärissä...tos son toinen vieressä ja siinä toimi netti ihan ok. Pitänee heittää tällä HP:llä vesilintua sitte 20. päivä :)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 11.08.2011 kello on 13:56 ---Lainaampa tässä itteeni..tais olla mulla vika omissa yhteyksissä äsken...tai täsä työläppärissä...tos son toinen vieressä ja siinä toimi netti ihan ok. Pitänee heittää tällä HP:llä vesilintua sitte 20. päivä :)
--- Lainaus päättyy ---
äläpä ny senttäs vesilintuu , kun tuos lammes just selanen yx sukeltelee .. ja on niin sulonen .. etten sois niiden loukkaantuvan moisella heitolla ... :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta