Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer Artic 45T Kunnostusta
rocka82:
Tökkäs vaunun rakentelu. Pääsin maanantaina töihin ja nyt tulin vasta kotiin. Ei enää mitenkään kerkeä tehä tän ja huomisen päivän aikana valmiiks, kun tosiaan oli tarkotus lähteä ton kanssa kuninkuus raveihin.
Nyt sit rakennellaan tästä lähtien rauhassa aina kun vaan kerkiää. Ens vuodeks viimistään sit kuntoon.
JPM:
Tuosta kuvassa olevasta Wurthin buty-massasta on minulla huonoja kokemuksia. Nahoittuu/kovettuu pinnasta, ja sisus säilyy oudon nestemäisenä.
Pelkään että pitemmän päälle kovettuu ja murenee.
Dekalin -butyylimassa on ainakin loistokamaa. Se on säilynyt nyt kaksi vuotta täysin elastisena.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: JPM - 26.07.2015 kello on 23:57 ---Dekalin -butyylimassa on ainakin loistokamaa. Se on säilynyt nyt kaksi vuotta täysin elastisena.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä kaksi vuotta koeaikaa, voittaa mutu tuntuman mennen tullen.
Oikeastaan koeajan pitäisi olla 20 v.. Mutta tuotteiden koostumusta todennäköisesti muutettu useampaankin kertaan, että ei sitä hyväksi todettua enää saisikaan?
Väreistä puheen ollen, kuran väriset olen havainnut itseäni mielyttäviksi.
Rölli:
Ite oon moittinut ja ollut kovin negatiivinen wurtin byty massaa kohtaan. mutt joku viikko sitten vaihdoin kattoluukun jonka olin tiivistäny kyseisellä aineelle viisi vuotta sitten, ylltys oli positiivinen vaikka purseet oli tosi kovia ja halkeileita niin sisällä oli todella pehmeää ja tarttunaa mössöä joka kyllä varmasti toimi tiivisteenä ..
eli kait sekin toimii jos tiiviste pinta riittävän leveä jotta ei kuivu pohjia myöten..
en tiiä saako tost tolkkuu va ompaha kuva :-\
rocka82:
Tota kaverit on käyttäny sairaaloiden kliinisissä tiloissa ,sekä kylmätiloissa.
No tarvii kattoo mitä tossa tulee loppujen lopuks käytettyä. Tarkotus olis varmaan "liimata" pellit ens keväänä kiinni. Kattoo ny jaksaako sitä keretä laittaa jo tänä kesänä ne paikoilleen
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta